V souvislosti s premiérou Bentley Bentayga padla zmínka také o naftové verzi. Nové zprávy nyní říkají, že co nevidět uvidíme naftového obra z Británie.
S informací o příchodu informuje server autovisie.nl. To vše se stane ještě letos a začátkem příštího roku odstartuje prodej. Pod kapotou přitom najdeme čtyřlitrový osmiválec s elektrickým kompresorem. Jeho dárcem bude Audi SQ7.
Díky tomu máme jasno o výkonu, jenž by měl činit 435 koní, přičemž točivý moment dosáhne 900 Nm při 1000 ot./min. Jelikož je ale Bentayga luxusnější a honosnější, je dost pravděpodobné, že její výkon bude o něco vyšší. Tak či tak, nejvyšší maximální rychlost dosáhne 250 km/h.
Současně s tím by měla Bentayga jedno zajímavé prvenství. Nikdy v historii se totiž zatím neobjevil vůz Bentley s naftovým motorem. Časem se navíc dostane taktéž na hybridní verzi, která zkombinuje elektromotor a klasický benziňák.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?