Fanoušci ostrých Audin se mají na co těšit. Koncem minulého týdne se totiž definitivně rozhodlo, kdy přijde raketa jménem RS1.
Ukázat se má již příští rok v březnu na autosalonu v Ženevě. To není zas tak dlouhá doba, když uvážíme, že už jsme v druhé polovině letošního roku. Současně s tím je jasno, kdy má přijít nová generace modelu A1. Podle současnách informací má k tomu dojít v roce 2018.
Otázkou je, co se vlastně objeví pod kapotou RS1ky. Vzhledem k výkonu přes 300 koní by se mohlo jednat o motor 2.0 TFSI, jenže najdeme i u modelu TTS a omlazené S3. Zajímavostí je ovšem to, že si Audi s představením RS1 dává celkem na čas. Tohle označení totiž bylo zaregistrováno jako ochranná známka již před dvěma lety.
Poslední informací je fakt, že nová zběsilá Audi bude vybavena výhradně automatickou převodovkou. To je velmi důležitá zpráva, protože slabší provedení S1 nabízí manuál. Co se týče ceny, má se jednat o nejlevnější model RS od Audi, jaký byl kdy vyroben. Současně s tím je nutné počítat s lkusově omezenou produkcí.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.