Fanoušci ostrých Audin se mají na co těšit. Koncem minulého týdne se totiž definitivně rozhodlo, kdy přijde raketa jménem RS1.
Ukázat se má již příští rok v březnu na autosalonu v Ženevě. To není zas tak dlouhá doba, když uvážíme, že už jsme v druhé polovině letošního roku. Současně s tím je jasno, kdy má přijít nová generace modelu A1. Podle současnách informací má k tomu dojít v roce 2018.
Otázkou je, co se vlastně objeví pod kapotou RS1ky. Vzhledem k výkonu přes 300 koní by se mohlo jednat o motor 2.0 TFSI, jenže najdeme i u modelu TTS a omlazené S3. Zajímavostí je ovšem to, že si Audi s představením RS1 dává celkem na čas. Tohle označení totiž bylo zaregistrováno jako ochranná známka již před dvěma lety.
Poslední informací je fakt, že nová zběsilá Audi bude vybavena výhradně automatickou převodovkou. To je velmi důležitá zpráva, protože slabší provedení S1 nabízí manuál. Co se týče ceny, má se jednat o nejlevnější model RS od Audi, jaký byl kdy vyroben. Současně s tím je nutné počítat s lkusově omezenou produkcí.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?