Těšíte se na novou zběsilou Hondu NSX? Pokud patříte mezi vyvolené, na které se dostala řada, pak pro vás máme dobré zprávy. Chystá se totiž jejích několik dalších verzí.
O nový japonský hybridní supersport je enormní zájem, což pocítili především klienti ve Velké Británii. Postupně se novinka dostává i do Evropy, kde se její prodeje rozběhnou už na podzim. A právě s tím souvisí zpráva, že přesně za rok přijde i ostrá verze Type R.
Ta je už plně vyvinuta a oproti klasické NSX nebude tak těžká. Chybět jí totiž bude těžký hybridní systém, což znamená, že pod kapotou najdeme výhradně benzinový šestiválec s objemem 3,5 litru se dvěma turbodmychadly.
Díky tomu by měla hmotnost vozu poklesnout o 150 kilogramů. Dalším úbytkem na váze bude absence některých prvků výbavy, čímž by mělo Type R projít dietou čítající 250 kilogramů.
Ovšem to stále není vše. Časem se dostane i na otevřenou verzi roadster. Sportovní NSX bez střechy bude navazovat na tehdejšího předchůdce se jménem NSX Targa. Perličkou na závěr je fakt, že postupem času se bude s každou modernizací vozu decentně zvyšovat výkon.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.