Těšíte se na novou zběsilou Hondu NSX? Pokud patříte mezi vyvolené, na které se dostala řada, pak pro vás máme dobré zprávy. Chystá se totiž jejích několik dalších verzí.
O nový japonský hybridní supersport je enormní zájem, což pocítili především klienti ve Velké Británii. Postupně se novinka dostává i do Evropy, kde se její prodeje rozběhnou už na podzim. A právě s tím souvisí zpráva, že přesně za rok přijde i ostrá verze Type R.
Ta je už plně vyvinuta a oproti klasické NSX nebude tak těžká. Chybět jí totiž bude těžký hybridní systém, což znamená, že pod kapotou najdeme výhradně benzinový šestiválec s objemem 3,5 litru se dvěma turbodmychadly.
Díky tomu by měla hmotnost vozu poklesnout o 150 kilogramů. Dalším úbytkem na váze bude absence některých prvků výbavy, čímž by mělo Type R projít dietou čítající 250 kilogramů.
Ovšem to stále není vše. Časem se dostane i na otevřenou verzi roadster. Sportovní NSX bez střechy bude navazovat na tehdejšího předchůdce se jménem NSX Targa. Perličkou na závěr je fakt, že postupem času se bude s každou modernizací vozu decentně zvyšovat výkon.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?