Právě se díváte na zřejmě jediné Porsche 959 Cabriolet na světě. Jedinečný kousek je navíc na prodej, takže si o něm pojďme říci něco víc.
Vše má na svědomí dealerství Auto Becker, který nabízí vůz k prodeji prostřednictvím firmy ADR Motorsport . Vůz začal svůj život jako klasické Porsche 959 už v roce 1987. O jedenáct let později se však bílý skvost stal účastníkem celkem vážně vypadající nehody.
Bez ohlednu na vizuální poškození byl vůz byl převezen právě do firmy Auto Becker a skrze ní se do jeho opravy kluci z ADR Motorsport, Ti ho ostatně chtějí někomu prodat, jenže jak vidíte, něco mu "chybí". Dotyčný šťastlivec si totiž bude moci koupit defafto jedinečné 959 Cabriolet se stavem tachometru 8198 km.
K auto dostane zákazník i originální sadu nástrojů, dvě čelní skla a sadu vnějších zpětných zrcátek. Pod kapotou se ukrývá starý známý šestiválec s objemem 2847 cm3, jenž posílá na zadní nápravu 450 koní a 500 Nm točivého momentu skrze manuální převodovku.
Pokud vás zajímá víc, jak vypadá jedinečné Porsche 959 Kabriolet na světě, pak se můžete podívat na tento odkaz. Více fotek najdete zde a je to vážně zajímavá podívaná. A jeho cena? Ta je dostupná pouze na vyžádání.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?