Právě se díváte na zřejmě jediné Porsche 959 Cabriolet na světě. Jedinečný kousek je navíc na prodej, takže si o něm pojďme říci něco víc.
Vše má na svědomí dealerství Auto Becker, který nabízí vůz k prodeji prostřednictvím firmy ADR Motorsport . Vůz začal svůj život jako klasické Porsche 959 už v roce 1987. O jedenáct let později se však bílý skvost stal účastníkem celkem vážně vypadající nehody.
Bez ohlednu na vizuální poškození byl vůz byl převezen právě do firmy Auto Becker a skrze ní se do jeho opravy kluci z ADR Motorsport, Ti ho ostatně chtějí někomu prodat, jenže jak vidíte, něco mu "chybí". Dotyčný šťastlivec si totiž bude moci koupit defafto jedinečné 959 Cabriolet se stavem tachometru 8198 km.
K auto dostane zákazník i originální sadu nástrojů, dvě čelní skla a sadu vnějších zpětných zrcátek. Pod kapotou se ukrývá starý známý šestiválec s objemem 2847 cm3, jenž posílá na zadní nápravu 450 koní a 500 Nm točivého momentu skrze manuální převodovku.
Pokud vás zajímá víc, jak vypadá jedinečné Porsche 959 Kabriolet na světě, pak se můžete podívat na tento odkaz. Více fotek najdete zde a je to vážně zajímavá podívaná. A jeho cena? Ta je dostupná pouze na vyžádání.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.