Právě se díváte na zřejmě jediné Porsche 959 Cabriolet na světě. Jedinečný kousek je navíc na prodej, takže si o něm pojďme říci něco víc.
Vše má na svědomí dealerství Auto Becker, který nabízí vůz k prodeji prostřednictvím firmy ADR Motorsport . Vůz začal svůj život jako klasické Porsche 959 už v roce 1987. O jedenáct let později se však bílý skvost stal účastníkem celkem vážně vypadající nehody.
Bez ohlednu na vizuální poškození byl vůz byl převezen právě do firmy Auto Becker a skrze ní se do jeho opravy kluci z ADR Motorsport, Ti ho ostatně chtějí někomu prodat, jenže jak vidíte, něco mu "chybí". Dotyčný šťastlivec si totiž bude moci koupit defafto jedinečné 959 Cabriolet se stavem tachometru 8198 km.
K auto dostane zákazník i originální sadu nástrojů, dvě čelní skla a sadu vnějších zpětných zrcátek. Pod kapotou se ukrývá starý známý šestiválec s objemem 2847 cm3, jenž posílá na zadní nápravu 450 koní a 500 Nm točivého momentu skrze manuální převodovku.
Pokud vás zajímá víc, jak vypadá jedinečné Porsche 959 Kabriolet na světě, pak se můžete podívat na tento odkaz. Více fotek najdete zde a je to vážně zajímavá podívaná. A jeho cena? Ta je dostupná pouze na vyžádání.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.