Bentley Mulsanne tvoří současný vrchol modelové nabídky. Časem se ale může stát, že bude sesazen ještě něčím větším, výkonnějším a rychlejším.
Ačkoliv to je celkem nedávno, co přišla jeho omlazená verze, najdou se zákazníci, jenž chtějí stále něco víc. Nestačí jim přitom ani dvě ultra verze, které nesou označení Speed a EWB. Naprostým vrcholem je prodloužený Mulsanne Grand Limousine.
S novou informací tak přichází server Automotive News Europe. Ten říká, že se u Bentley chystá něco ještě luxusnějšího, co má překonat současný Mulsanne. Údajně vše prozradil Rolf French, což je člen představenstva. Podle něj je v současnosti zkoumána úvaha, zda půjde postavit něco mnohem lepšího, co by vycházelo z modelu Mulsanne.
Následně získané výsledky úvah pak budou směrem k tomu, aby se případně mohla spustit produkce nové vlajkové lodi s logem Bentley. Pokud se tak opravdu stane, měli bychom počítat s roční produkcí zahrnující maximálně 50 až 100 vozů ročně. Tím bude zaručena exkluzivita a výjimečnost.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?