Už jednou jsme zde měli ukázku toho, jak by mohlo vypadat příští BMW řady 5. Nejnovější počítačová ilustrace ale ukazuje, jak bude s největší pravděpodobností vypadat verze Touring.
Už po stránce designu se bude nová pětka inspirovat větší sedmičkovou řadou. Nadcházející generace dostane označení G31 v posledních týdnech lze novinku pozorovat při testech na Nürburgringu. A jelikož je premiéra nového BMW 5 na spadnutí, máme tady vizi od umělce RM Design.
Hlavně kombíky jsou v Německu dost populární a nová kombíková pětka bude konkurentem pro o kategorii níže umístěné Passaty Variant a Superby Combi. Horší to bude mít BMW s úhlavním konkurentem v podobě Mercedesu třídy E, který je velkým nováčkem.
Mimochodem, nová generace řady 5 bude postavena na platformě CLAR, což by mělo zajistit úbytek na váze přibližně 80 kg oproti předchůdci. Současně s tím se pod kapotou BMW 5 nastěhují tříválcové motory a v kabině spatříme nový infotainment z řady 7. V nabídce se ale má zachovat i verze s 4,4-litrovým osmiválcem, což se týká i provedení M550d.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.