Toyota Supra byla vždy legendárním sportovním kupé. Už několik let se ale pracuje na jejím nástupci, který bude hybridem.
Nová generace vzniká ve spolupráci s německou automobilkou BMW a podle dostupných zpráv má použít shodnou podvozkovou platformu s chystaným BMW Z5. Obě auta ale budou naprosto odlišná a Toyota Supra například dostane jako první model značky dvouspojkovou automatickou převodovku.
Nová Supra dostane oproti Z5 prodlouženou verzi platformy a v porovnání s bavorákem má být o něco větší. Pak je tady taktéž rozdíl v koncepci, kdy Z5 bude kabriolet s plátěnou střechou, ale Supra bude kupé. Až časem může dorazit verze Targa s odnímacími střešními panely.
Nová Toyota Supra už ale nebude takovou, jakou jsme ji znali z 90.let. Nově totiž použije hybridní soustavu. Ta zahrne spalovací a elektrický motor. Základní benzinový motor bude pohánět zadní kola, kdežto předek bude obsluhovat menší elektromotor. O tom, jaký by mohla mít příští Supra výkon, ale nikdo přesně nehovoří.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.