Supersport Beast od Rezvani patří mezi nejzběsilejší automobily, které dnešní americké automobilky vyrábí. Nyní se zdá, že Rezvani chystá zcela novou karosářskou variantu této zběsilosti.
Extrémní supersport Beast pocházící od společnosti Rezvani, patří mezi naše nejoblíbenější automobily. Ve své podstatě se jedná o britský skvost Ariel Atom ve velice slušivém karbonovém kabátku.
Nedávno tato automobilka odhalila skicu nové verze Beastu s přídomkem Alpha. Bohužel Rezvani prozatím nevydalo mnoho detailů.
Pouze víme, že se bude jednat o karosářskou verzi targa, vozu Beast Speedster. Můžeme se tedy těšit na první Beast se střechou, byť snímatelnou. Prozatím není jisté, bude-li se jednat o střechu tvořenou plátnem či lehkými kompozitovými materiály.
Společnost Rezvani rovněž i potvrdila, že Beast Aplha bude sdílet techniku se svým bratrem Beast Speedter. To znamená, že v útrobách vozu nalezneme opět 2,4 litrový, kompresorem přeplňovaný čtyřválec značky Honda, produkující 500 koňských sil. Motor je spárován se šestistupňovou manuální převodovkou.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?