Druhá generace Porsche Panamera se představila teprve před týdnem a už tady máme první fotky, kdy se vůz prohání na veřejných silnicích. Jedná se snad o prvního majitele?
Před pár dny byla Panamera nové generace přistižena na veřejných silnicích, konkrétně ve španělské Granadě. Podle registračních značek vozu se jedná nejspíše o kousek vlastněný samotnou automobilkou. Ta zde nejspíše pořizovala nové fotografie a videa kvůli nasledující prezentaci pro zákazníky a veřejnost.
Možné je i testování vozu na okruhu, to aby byl vůz dokonale vyladěn pro závodění i běžných silnicích. Zachycená verze s modrým lakem Sapphire Blue Metallic navíc vypadá vážně hezky, což podtrhuje fakt, že se navíc jedná o silnou variantu Turbo. Ta disponuje vidlicovým osmiválcem o objemu 4 litry s výkonem 550 koní při 5750 ot./min a točivým momentem 770 Nm od 1960-4500 ot./min.
Objednávkové knihy jsou však již dnes otevřené a první vyrobené kusy nové Panamery se dostanou do garáží svých majitelů až koncem letošního podzimu. Vybírat lze z verzí Panamera 4S, 4S Diesel a Turbo, později čekejme přiostřenou variantu GTS a dynamicky střižené kombi s názvem Sport Turismo.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?