Po dlouhých letech očekávání italské Pagani konečně odhalilo supersport Huayra bez střechy. Bohužel ji prozatím měli možnost spatřit pouze ti nejdůležitější zákazníci automobilky.
Italská společnost, stavící superauta snů, v nedávné době uspořádala soukromou událost, na kterou byli pozváni jen ti nejdůležitější zákazníci. Původně se mělo za to, že půjde o představení nové továrny Pagani, překvapivě se ovšem ukázalo, že událost měla zcela jiný záměr. Přítomní zákazníci měli možnost, jako první spatřit legendární Huayru bez střechy. Ta má být veřejnosti a novinářům představena až na podzimním autosalonu v Paříži.
Pagani oznámilo, že postaví pouze 100 kusů Huayry Roadster. Dá se ale očekávat že později těchto vozů přibyde. Pagani totiž ve vztahu ke své nové továrně oznámilo, že plánuje výrobu 300 vozů ročně. Tato továrna je umístěna v průmyslové oblasti San Cesario sul Panoro, mezi tradičními líhněmi italských supersportů – Bolognou a Modenou.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?