Top Gear je už zase na dně, co bude dál?

ar6, 4. července 2016, 18:03 Google+

Letos na jaře začal Top Gear novou éru, v níž se měl popasovat s odchodem ústřední trojice Clarkson, May, Hammond. Jako hlavní hvězda byl vybrán Chris Evans, doplňovat ho měli Matt LeBlanc, Chris Harris nebo Eddie Jordan. Včera šestidílná série skončila a s ní i další éra Top Gearu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Éra Chrise Evanse jako moderátora Top Gearu je u konce.

Éra Chrise Evanse jako moderátora Top Gearu je u konce. | foto: BBC

Sdílejte článek

Připomínat průběh odchodu populárního tria Clarkson, Hammond, May z Top Gearu, stejně jako zdlouhavé jmenování nových moderátorů, by samo o sobě vydalo na román. Proto stačí konstatování, že původní moderátoři již mají nový pořad Grand Tour, natáčený v produkci Amazonu, a ti noví v čele s Chrisem Evansem (dále Matt LeBlanc, Chris Harris, Sabine Schmitz, Rory Reid a Eddie Jordan) dostali nelehký úkol zaujmout diváky britské BBC. Pokud trochu sledujete dění kolem populárního motoristického pořadu či jste dokonce některý z dílů viděli, pak jistě víte, že Evansovo účinkování bylo mírně řečeno propadák.

Začalo to afektovaným uvedením nové série a přes trapnou snahu napodobit styl Jeremy Clarksona to skončilo až scénou, v níž se Evans pozvracel po jízdě v Audi R8. To pilotovala Sabine Schmitz. Většina ho vyhazovala po prvním díle, hrstka mu snad chtěla dát další šanci. Jenže ani postupem času se projev jinak úspěšného rozhlasového moderátora a sběratele automobilů nezlepšil. Olej do ohně ještě přilil Matt LeBlanc, který si s Evansem příliš nesedl a postavil vedení televize před rozhodnutí, zda-li se v další sérií objeví on nebo Evans.

Vše vyeskalovalo v posledních hodinách. Nejprve britský bulvár přišel se zprávou, že Evans měl v minulosti sexuálně obtěžovat kolegyni, pak následovala čísla sledovanosti včerejšího posledního dílu 23. série Top Gearu. Epizodu s Hondou NSX, Fordem Mustang nebo Porsche 911 R zhlédlo jen 1,9 milionu diváků, což je historicky nejnižší číslo za celou dobu vysílání v Británii. Těžko říct, jak moc k tomu přispěla tato fakta nebo jestli to někdo z vedení televize nařídil (chování moderátora údajně nebylo příkladné ani v zákulisí), každopádně Chris Evans na svém Twitteru oznámil svůj konec jako moderátor Top Gearu.

„Odcházím z Top Gearu. Dal jsem ze sebe to nejlepší, ale ani to někdy nestačí. Tým je skvělý, přeji jim jen to nejlepší,“ napsal Evans na sociální síti. V dalším prohlášení dnes již bývalý moderátor přidal komplimenty na adresu celého týmu Top Gearu, zároveň také dodal, že vždy bude fanouškem pořadu. „Nyní se budu soustředit na můj rozhlasový pořad a další s ním spojené aktivity,“ naznačil své plány do budoucna. Ředitel BBC Mark Linsey zmínil, že Evans dal pořadu to nejlepší, nezapomněl také připomenout, že celou novou sérii vidělo v Británii dohromady 30 milionů diváků a práva se prodala do 130 zemí světa.

Nyní se nabízí otázka, co bude s pořadem dál. Podle spekulací by měl jako moderátor minimálně pro další sérii zůstat Matt LeBlanc, který by navíc odchodem Evanse mohl postoupit do role hlavního moderátora. Fanoušci také volají pro větší roli pro Reida a Harrise. Konečný verdikt se dozvíme během následujících měsíců, kdy se rovněž dočkáme premiéry již zmiňovaného pořadu Grand Tour. Vzhledem k osvědčenému triu moderátorů se dá očekávat vyšší kvalita celého pořadu, tím spíš vzhledem k astronomickému rozpočtu, o němž se spekuluje. Tak jako tak je potřeba připravit se na další éru Top Gearu, už třetí během několika posledních měsíců.

Vytisknout

Diskuze: Top Gear je už zase na dně, co bude dál?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

The Mill Blackbird - chameleon automobilového světa

Američané přišli s nejuniverzálnějším autem světa. Tedy alespoň pro filmové…

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud