Top Gear je už zase na dně, co bude dál?

ar6, 4. července 2016, 18:03 Google+

Letos na jaře začal Top Gear novou éru, v níž se měl popasovat s odchodem ústřední trojice Clarkson, May, Hammond. Jako hlavní hvězda byl vybrán Chris Evans, doplňovat ho měli Matt LeBlanc, Chris Harris nebo Eddie Jordan. Včera šestidílná série skončila a s ní i další éra Top Gearu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Éra Chrise Evanse jako moderátora Top Gearu je u konce.

Éra Chrise Evanse jako moderátora Top Gearu je u konce. | foto: BBC

Sdílejte článek

Připomínat průběh odchodu populárního tria Clarkson, Hammond, May z Top Gearu, stejně jako zdlouhavé jmenování nových moderátorů, by samo o sobě vydalo na román. Proto stačí konstatování, že původní moderátoři již mají nový pořad Grand Tour, natáčený v produkci Amazonu, a ti noví v čele s Chrisem Evansem (dále Matt LeBlanc, Chris Harris, Sabine Schmitz, Rory Reid a Eddie Jordan) dostali nelehký úkol zaujmout diváky britské BBC. Pokud trochu sledujete dění kolem populárního motoristického pořadu či jste dokonce některý z dílů viděli, pak jistě víte, že Evansovo účinkování bylo mírně řečeno propadák.

Začalo to afektovaným uvedením nové série a přes trapnou snahu napodobit styl Jeremy Clarksona to skončilo až scénou, v níž se Evans pozvracel po jízdě v Audi R8. To pilotovala Sabine Schmitz. Většina ho vyhazovala po prvním díle, hrstka mu snad chtěla dát další šanci. Jenže ani postupem času se projev jinak úspěšného rozhlasového moderátora a sběratele automobilů nezlepšil. Olej do ohně ještě přilil Matt LeBlanc, který si s Evansem příliš nesedl a postavil vedení televize před rozhodnutí, zda-li se v další sérií objeví on nebo Evans.

Vše vyeskalovalo v posledních hodinách. Nejprve britský bulvár přišel se zprávou, že Evans měl v minulosti sexuálně obtěžovat kolegyni, pak následovala čísla sledovanosti včerejšího posledního dílu 23. série Top Gearu. Epizodu s Hondou NSX, Fordem Mustang nebo Porsche 911 R zhlédlo jen 1,9 milionu diváků, což je historicky nejnižší číslo za celou dobu vysílání v Británii. Těžko říct, jak moc k tomu přispěla tato fakta nebo jestli to někdo z vedení televize nařídil (chování moderátora údajně nebylo příkladné ani v zákulisí), každopádně Chris Evans na svém Twitteru oznámil svůj konec jako moderátor Top Gearu.

„Odcházím z Top Gearu. Dal jsem ze sebe to nejlepší, ale ani to někdy nestačí. Tým je skvělý, přeji jim jen to nejlepší,“ napsal Evans na sociální síti. V dalším prohlášení dnes již bývalý moderátor přidal komplimenty na adresu celého týmu Top Gearu, zároveň také dodal, že vždy bude fanouškem pořadu. „Nyní se budu soustředit na můj rozhlasový pořad a další s ním spojené aktivity,“ naznačil své plány do budoucna. Ředitel BBC Mark Linsey zmínil, že Evans dal pořadu to nejlepší, nezapomněl také připomenout, že celou novou sérii vidělo v Británii dohromady 30 milionů diváků a práva se prodala do 130 zemí světa.

Nyní se nabízí otázka, co bude s pořadem dál. Podle spekulací by měl jako moderátor minimálně pro další sérii zůstat Matt LeBlanc, který by navíc odchodem Evanse mohl postoupit do role hlavního moderátora. Fanoušci také volají pro větší roli pro Reida a Harrise. Konečný verdikt se dozvíme během následujících měsíců, kdy se rovněž dočkáme premiéry již zmiňovaného pořadu Grand Tour. Vzhledem k osvědčenému triu moderátorů se dá očekávat vyšší kvalita celého pořadu, tím spíš vzhledem k astronomickému rozpočtu, o němž se spekuluje. Tak jako tak je potřeba připravit se na další éru Top Gearu, už třetí během několika posledních měsíců.

Vytisknout

Diskuze: Top Gear je už zase na dně, co bude dál?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

The Mill Blackbird - chameleon automobilového světa

Američané přišli s nejuniverzálnějším autem světa. Tedy alespoň pro filmové…

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud