Nový Chevrolet Camaro ZL1 nabízí díky výkonu 648 koní velkou porci zábavy. Některým to ale nemusí stačit a tak vůz dostal nový prvek výbavy.
Tím je tlačítko s funkcí Line Lock. Premiéru si odbylo na Festivalu rychlosti v Goodwoodu a vše spočívá v tom, že sešlápnutý pedál brzdy účinkuje pouze na přední kola. Řidič musí brzdu držet silou nejméně 36 kg a pak stačí jen šlápnout na plyn. Výsledkem jsou krásné burnouty, hromada kouře a "podpis" řidiče na silnici.
Systém se však nespustí tehdy, pokud máte otevřené dveře, nebo i v případě, že přední kola nejsou rovně. Po 15 vteřinách elektronika odstaví plyn a podle výrobce je tato funkce určena výhradně k zahřívání pneumatik před čtvrtmílovými sprinty. A jak to vše funguje? Na to se podívejte v přiloženém videu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.