Nový Chevrolet Camaro ZL1 nabízí díky výkonu 648 koní velkou porci zábavy. Některým to ale nemusí stačit a tak vůz dostal nový prvek výbavy.
Tím je tlačítko s funkcí Line Lock. Premiéru si odbylo na Festivalu rychlosti v Goodwoodu a vše spočívá v tom, že sešlápnutý pedál brzdy účinkuje pouze na přední kola. Řidič musí brzdu držet silou nejméně 36 kg a pak stačí jen šlápnout na plyn. Výsledkem jsou krásné burnouty, hromada kouře a "podpis" řidiče na silnici.
Systém se však nespustí tehdy, pokud máte otevřené dveře, nebo i v případě, že přední kola nejsou rovně. Po 15 vteřinách elektronika odstaví plyn a podle výrobce je tato funkce určena výhradně k zahřívání pneumatik před čtvrtmílovými sprinty. A jak to vše funguje? Na to se podívejte v přiloženém videu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?