Renault Captur dostal 1.2 TCe s manuálem, přichází s edicí Wave

Renault Captur přijíždí v nové edici Wave, která přiváží 1.2 TCe s manuálem.
Renault Captur přijíždí v nové edici Wave, která přiváží 1.2 TCe s manuálem., foto: Renault
ar6 12. června 2016 11:08
Sdílej:

Od začátku roku prodal Renault jen ve Francii na 32 tisíc kusů SUV Captur. To mu celkem pochopitelně zajistilo první místo mezi malými SUV, pro Francouze pak speciální edici Wave. Pro český trh je ale důležitější uvedení silnějšího benzínového čtyřválce s manuální převodovkou.

Captur Wave je podle Renaultu postaven na základě populárních prvků napříč celou nabídkou malého SUV. Zvenku jej tak poznáte podle bílé barvy Pearlescent (dále jsou dostupné odstíny modrá Pacifique, modrá Marine Fumé a šedá Platinum) v kombinaci s černou střechou, středy nárazníků v šedé barvě a 17palcovými koly s modrými středy. Stejnou barvu má grafika na střeše a krytech zrcátek. Uvnitř dominují chomované dekory v odstínu Frost a specifické čalounění, kombinující látku a materiál TEP, s prošíváním modrou nití. Vpředu i vzadu se objevují nové koberečky s logem Capturu, některé detaily (výdechy ventilace nebo reproduktory) mají modré orámování.

Volitelnou výbavou je pro edici Wave takzvaný Techno Pack, obsahující multimediální systém R-Link Evolutuion, parkovací kameru a elektrochromatické vnitřní zpětné zrcátko. Ze standardního Capturu zůstala zachována plná personalizace i nabídka motorů. Ta zahrnuje benzínové přeplňované jednotky TCe o výkonu 90 nebo 120 koní, respektive naftové čtyřválce dCi o výkonu 90 nebo 110 koní. Cena Capturu Wave začíná na 21 100 eurech (cca 570 000 korun), výbava vychází ze stupně Intens.

Pro český trh je ale důležitější uvedení přeplňovaná dvanáctistovky TCe také s manuální šestistupňovou převodovkou. Výkon 120 koní při 5000 ot./min i točivý moment 205 Nm při 2000 ot./min zůstal stejný jako u šestistupňového dvouspojkového automatu EDC. Doba potřebná ke zrychlení z 0 na 100 km/h však klesla na 9,9 sekundy, maximální rychlost je 182 km/h. Průměrná spotřeba mezi 5,5 až 5,6 l/100 km zůstala stejná. Nová kombinace je dostupná ve stupních Limited, Intens a X-Mod, respektive limitovaný sériích Spring a Spring Plus, ceny startují na 374 900 korunách.

Témata:
Stalo se
Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.

Novinky
Toyota Aygo X (2025)

Stylovější, silnější, úspornější. Toyota Aygo X z Kolína překvapila hybridem a technikou z Yarisu

Nejmenší model Toyoty dostal to, co u městských vozů nevídáme – silný full-hybridní pohon. Omlazené Aygo X nejen že výrazně posílilo, ale nově nabídne i techniku z větších modelů a lepší výbavu. A to všechno dál vyrábějí čeští dělníci v Kolíně.