Na světové trhy se pomalu ale jistě blíží nová generace kombíku třídy E. Ta doplní sedan, který byl představen na posledním ročníku autosalonu v Detroitu a dnes vám přinášíme jeho první oficiální snímky.
Včera je zveřejnila sama automobilka, ovšem záď je zatím zahalena tajemstvím. V mořském vlnobití je k vidění jen přední část, která je dokonalou kopií sedanu Éčka. Další náznaky prozrazují, že u vozu došlo k výraznějšímu sklonu zadního okna.
Zajímavostí je také to, že nástupce nedostane větší zavazadelník, než jeho současná verze. Podle vedení značky bychom se měli dočkat menší hodnoty než je stávajících 1 950 litrů při sklopení zadních sedadel. Ve standardní konfiguraci se naopak navýší objem kufru, o kolik přesně však Mercedes neřekl.
V kabině se dočkáme u vyšších stupňů výbavy dvou rozměrných digitálních displejů a chybět nebude ani systém Park Pilot. Ten umožní po vzoru nového BMW řady 7 parkování skrze mobilní aplikaci (bavorák to umí skrze klíček).
Pod kapotou se objeví standardní motorizace, které najdeme u sedanu, takže počítejme se čtyřválci a šestiválci. Časem dojde i na plug-in hybridní verzi.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.