Na internet unikly první, zřejmě oficiální, snímky nového Opelu Zafira. Ta se totiž ukázala v konfigurátoru a hbití fanoušci to zaregistrovali a upozornili na únik podoby příští generace německého MPV.
Ta se může pochlubit zcela novým designem, který se dá považovat za pravou evoluci. Hlavní proměnu vidíme v oblasti předních světlometů. Ostatně, sami se podívejte na ukázku fotografií, na kterých vidíme i novou masku chladiče a odlišný nárazník.
Je jasné, že do jisté míry se Zafira inspirovala svým menším sourozencem Opelem Astra, myšleno po designové stránce. Současně s tím se dá předpokládat, že nová Zafira vydrží ve své podobě na trhu pěknou řádku let, protože nehrozí její rychlé stárnutí.
Co se týče zadních partií, hlavní změnou prošla zadní světla a taktéž nárazník. Finální venkovní úpravy pak završuje nová paleta barev karoserie s některými novými metalickými odstíny. Další změny se pak objevují v kabině.
Tam už na středovém panelu nenajdeme záplavu tlačítek. Výrobce to celé zjednodušil a vyřešil vše mnohem lepším a jednodušším způsobem. Leckdo zaregistruje nový volant a pozměněný centrální dotykový displej.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?