Hyundai i30 N má dostat výkon 260 koní. Pod kapotou se možná objeví dvoulitr

ar5, 25. května 2016, 08:20 Google+

Téměř rok se na svět dostávají spekulace, hovořící o sportovní verzi modelu Hyundai i30. Nyní to už konečně vypadá, že bychom se mohli dočkat jeho premiéry.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Maskovaný prototyp Hyundaie i30 N

Maskovaný prototyp Hyundaie i30 N | foto: youtube.com

Sdílejte článek

Hyundai k tomu všemu prozradil, že letos se zúčastní 24hodinového závodu na Nürburgringu, kde nasadí své tři vozy. Jedním z nich je vývojový prototyp chystaného Hyundai i30 N, která pod kapotou ukryje přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec.

To zní velmi zajímavě, takže je škoda, že výrobce zatím nezveřejnil žádné výkonnové specifikace. Svým prvním ostrým modelem se pak chce postavit konkurenci, jakou je Seat Leon Cupra 280. Zatím je totiž známo, že motor Hyundaie zvládne produkovat 260 koní a 300 Nm.

img-responsive

Sportovní Hyundai i30N na testovací trati | foto: youtube.com

Výsledné technické parametry však zůstavají pod pokličkou. Zatím nám tak musí stačit informace, že testovací prototyp má kromě nového motoru i přepracovanou převodovku, zavěšení a tlumiče. Přeladěný je nově posilovač řízení a v sériové produkci by se mohl objevit i decentní bodykit s nafouklými blatníky a sportovnějšími nárazníky.

Vytisknout

Diskuze: Hyundai i30 N má dostat výkon 260 koní. Pod kapotou se možná objeví dvoulitr

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Stanice měření emisí v budoucnu zmizí, stanic technické kontroly bude víc.

Stanice měření emisí zaniknou, počet stanic technické kontroly naopak naroste

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud