Současný Renault Clio RS už není to, čím bývaly sportovní Renaulty. Pod kapotou mu totiž pracuje přeplňovaná šestnáctistovka a k tomu všemu se vůz nabízí výhradně s automatem. Teď se však objevila nová zpráva o divočejší verzi.
Tou je posílená verze Trophy, která už v základu nabízí překalibrovaný automat a dost lépe naladěný podvozek. Franouzští kolegové z The Automobilist však nyní pustili do světa první fotky ještě ostřejšího provedení.
Prozatím není jasné, jak se vůz vlastně bude jmenovat. Spekulace hovoří o jmenovce Clio RS Trophy R, čemuž by jsme se ani moc nedivili. Karoserie totiž dostala rozšířený body kit, širší prahy, ostřejší nárazníky a velké křídlo.
Podle dostupných informací má dojít především k navýšení výkonu, což znamená, že jeho motor 1,6 Turbo nabídne celkem ohromujících 250 koní. Společně s tím se mluví o lehce přeladěném podvozku, jenže pořád stranou zůstává převodovka.
Ani slovo totiž nepadlo o manuálu, takže je dost možné, že se opět objeví manuál. Divize Renault Sport chce navíc nacpat automat i do většího Méganu RS příští generace. No uvidíme, jasněji bude už v Monacu, kde se tento víkend pojede velká cena Formule 1. Právě při této příležitosti se očekává premiéra vozu v podobě konceptu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?