Nový Mégane RS údajně nedostane manuál. Zákazníci ho nechtějí

ar5, 19. května 2016, 08:05 Google+

Od premiéry nového Renaultu Mégane se na svět dostávájí neustále nové informace, co vše vlastně nabídne ostré provedení RS. Dnes vám tak přinášíme asi nejpodstatnější zprávu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Renault Mégane GT

Renault Mégane GT | foto: Renault

Sdílejte článek

Ta se týká jeho převodovky. Konkurent Fordu Focus RS by měl disponovat výkonem přes 300 koní a snad jen typ motoru je velkou neznámou. My jen doufáme, že pod kapotou nenajdeme 1,6litrový benzin, to už radši 1,8litrovou jednotku. Nejlepší by byl ale pořádný dvoulitr.

Podle dosavadních zpráv by měl nový Mégane RS nabídnout výhradně automatickou převodovku EDC. S manuálem určitě počítat nemáme. Naznačil to Justin Hovecar, který je vedoucím australského zastoupení Renaultu.

Ten ke všemu řekl: „Myslím si, že v ideálním světě bychom sáhli po obou variantách". Problémem je ale to, že podle průzkumu by po manuálu sáhlo jen malé procento zákazníků. O dost větší zájem je o verzi s automatem EDC, který umožňuje i řazení pádly pod volantem.

To ovšem může znamenat úbytek klientely, protože ne každý chce ostrý hot hatch s automatem. Třeba menší Clio RS současné generace má taktéž výhradně automat EDC a najde se spousta fanoušků, co kvůli tomu raději odešla ke konkurenci.

Potěšit tak může jedině fakt, že nový Mégane RS nabídne lepší zrychlení, údajně i pohon obou náprav a taktéž říditelnou zádní nápravu. Tu nabízí v současnosti i velký sedan Talisman nebo Mégane v provedení GT.

Vytisknout

Diskuze: Nový Mégane RS údajně nedostane manuál. Zákazníci ho nechtějí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Volkswagen Touran 1.4 TSI DSG (2016)

TEST: Volkswagen Touran 1.4 TSI DSG Highline: Potěší milovníky benzinu?

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud