Volkswagen Golf VII už má nespočet sportovních verzí, tou nejnovější je Clubsport S. Co by jste ale řekli na to, kdyby se Clubsport objevil i jako kombík?
Tenhle nápad dostal slavný designér X-Tomi Design a o tom, jak by to mohlo vypadat, napovídá úvodní fotka. Výrobce však nic takového neplánuje, protože v nabídce má o něco ostřejší verzi Golf R Variant.
Ta nabízí výkon 300 koní a pohon všech kol 4Motion. O maličko slabší Clubsport by tak v kombíku neměl moc smysl. Naftové příznivce jistě potěší možnost zakoupit provedení GTD Variant, benzinoví nadšenci si musí vystačit s eRkem, GTI se totiž jako kombi nevyrábí.
Tak či tak, výsledné dílo X-Tomiho vypadá vskutku zajímavě a mohlo by se stát skvělou alternativou pro Seat Leon Cupra ST, který nabízí stejný výkon (nově 290 koní) a má stejnou koncepci pohonu. Ve výsledku by jsme tu však měli dva silné koncernové soupeře, což asi vedení VW nechce.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.