Třetí generace Volkswagenu Scirocco se prodává už osm let a jak bylo už oznámeno, nepočítá se s jeho nástupcem. I proto se snaží VW okořenit stávající generaci novou edicí.
Vůz se nově dočkal paketu Black Style, který lze zakoupit pro ostré Scirocco R. Pod kapotou se tak ukrývá přeplňovaný benzinový dvoulitrový motor s výkonem 280 koní. Ten slibuje sprint z nuly na stovku za 5,7 sekundy a maximálku 250 km/h.
A v čem se vlastně edice Black Style odlišuje? Předně je to instalace černé střechy, kterou doplňuje lak karoserie v odstínu Pure White, Urano Grey, Indium Grey Metallic, Rising Blue Metallic, Pyramic Golf Metallic, Ultra Violet Metallic anebo Oryx White Mother of Pearl. Černého odstínu se dočkala i 19palcová litá kola Lugano s pneumatikami o rozměru 235/35.
Černé jsou dále kryty zpětných zrcátek, střešní spoiler a zatmavení se dočkala boční okna. Cena za "černý paket" činí na domácím německém trhu 660 Eur (necelých 18 tisíc korun). Kdo by pak měl zájem, musí se poptat u svého dealera, který by měl být schopen tuhle dodatečnou výbavu pro vaše Scirocco sehnat.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.