Lamborghini Huracán se s 5,2litrovým atmosférickým desetiválcem postaralo o pořádný rozruch mezi fanoušky. Nově se chystá otevřená verze Spyder, jejíž podoba unikla před několika dny.
Premiéra verze Spyder by se mohla uskutečnit na letošním autosalonu v Paříži nebo na výstavě aut v americkém Pebble Beach. Po internetu kolují snímky Spyderu a oproti verzi LP610-4 je vidět jiný přední nárazník a odlišně tvarované boční vstupy sání.
Proměnou si prošla i střední část nárazníku, ventilační mřížka motorového prostoru a lehkého změnšení doznaly „žábry“ na víku. Pod kapotou vozu má pracovat ten samý motor s výkonem 580 koní, který bude opět spolupracovat s automatickou převodovkou.
Kde kdo by si přitom přál manuál, protože s ním je větší porce zábavy. Doba se však mění a poslední Lambo s manuálem se představilo před hodně dlouhou dobou.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?