Lamborghini Huracán se s 5,2litrovým atmosférickým desetiválcem postaralo o pořádný rozruch mezi fanoušky. Nově se chystá otevřená verze Spyder, jejíž podoba unikla před několika dny.
Premiéra verze Spyder by se mohla uskutečnit na letošním autosalonu v Paříži nebo na výstavě aut v americkém Pebble Beach. Po internetu kolují snímky Spyderu a oproti verzi LP610-4 je vidět jiný přední nárazník a odlišně tvarované boční vstupy sání.
Proměnou si prošla i střední část nárazníku, ventilační mřížka motorového prostoru a lehkého změnšení doznaly „žábry“ na víku. Pod kapotou vozu má pracovat ten samý motor s výkonem 580 koní, který bude opět spolupracovat s automatickou převodovkou.
Kde kdo by si přitom přál manuál, protože s ním je větší porce zábavy. Doba se však mění a poslední Lambo s manuálem se představilo před hodně dlouhou dobou.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.