BMW uvádí na trh novou limitovanou edici modelu M4 s názvem Competition Sport. Ta je do jisté míry podobná vrcholnému provedení GTS, ovšem má to jeden malý háček.
Ten spočívá v tom, že nová exkluzivní M4 je určena výhradně pro španělský trh. Výrobce hodlá vyprodukovat jen 60 kusů a kdo by měl o španelskou edici velký zájem, už by měl obvolávat španělské zastoupení BMW.
M4 Competition Sport má v základu paket Competition. Pod kapotou jí pak trůní přeplňovaný třílitrový šestiválec s výkonem 450 koní, které na zadní nápravu posílá sedmistupňový automat M DCT s možností řazení pádly pod volantem. Ve výbavě nechybí i sportovní podvozek a litá zakázková kola v designu 666 M.
Oproti standardní M4 má tahle verze v základu karbon-keramické brzdy, napevno uchycené zadní křídlo, karbonové prvky čelního nárazníku, karbonové kryty zpětných zrcátek a výraznější boční prahy. Španělé si budou moci užívat i sportovnější sedadla a karbonové dekory.
V té souvislosti došlo i ke zvýšení maximální rychlosti z 250 na 280 km/h. Výrobce navíc odlišil vůz třemi dostupnými barevnými variacemi (bílý lak a černá kůže, modrý lak a černá kůže, černý lak a hnědá kůže). Základní cenovka startuje na v přepočtu 3 591 500 Kč, o počtu plánovaných kusů jsme vás pak už informovali.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.