Začátkem 21. století byla Honda Avancier nepříliš úspěšným kombíkem, který se prodával výhradně na japonském trhu. S neutichající vlnou SUV Honda toto jméno oživuje, avšak místo praktického kombi jej nosí velké SUV. To bude také určeno jen jednomu trhu, tím ale bude Čína.
Avancier ve své nové podobě vychází z loňského konceptu Concept D, který měl premiéru na šanghajském autosalonu. Vzhled doznal při přechodu do sériové výroby několika změn, základní linie jsou ale stejné. To mimo jiné znamená, že zadní část je trochu více zkosená, než je tomu u SUV běžné. Čistou kombinací SUV a kupé ale Avancier není.
Oficiálně zveřejněné fotografie ukazují model ve špičkové výbavě, obsahující například full-LED přední světla, multimediální systém, kožené čalounění nebo třízónovou automatickou klimatizaci. Kabina je mimochodem úplně jiná, než na co jsme zvyklí z evropských modelů značky. Displej infotainmentu totiž není zasazen do středové konzole, ale „ční“ kousek nad ni. Je možné, že toto řešení postupně přeberou i další modely s velkým H na kapotě.
K pohonu SUV slouží přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec, spojený s devítistupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol. Bližší dynamická data zatím Honda tají. Podle čínských médií se v budoucnu objeví také Avancier s hybridním pohonným ústrojím a starším atmosférickým motorem o objemu 2.4 litru. Ve výbavě bude také sada bezpečnostních a asistenčních systémů Honda Sensing. Výrobu zajišťuje společný podnik s domácí automobilkou Guangzhou.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?