„Nová“ Tiida se od Pulsaru odlišuje především tvarováním přední části s barevně zvýrazněnou maskou chladiče. Ta má tvar písmene V a inspiraci čerpá mimo jiné ze sedanu Maxima. Spolu s maskou byl pozměněn i tvar nárazníku, hlavní světla se vyznačují LED diodami ve tvaru písmene L. Decentních úprav doznala rovněž zadní část, především pak v oblasti nárazníku. Zásadnější změny nicméně čekat nelze, i proto je nasnadě, že takto vyšperkovaný Pulsar by mohl brzy zamířit také k evropským dealerům.
Kabina těží z velkorysého prostoru na zadních sedadlech, který vůz řadí k nejlepším ve třídě. Palubní deska je téměř totožná s Pulsarem ve vyšších výbavových stupních, to znamená multimediální systém se sedmipalcovou dotykovou obrazovkou, který pochází z poslední vývojové generace Nissanu, nebo dvouzónovou automatickou klimatizaci. Jedinou větší změnu představuje tvar středové konzole, jenž je jednolitý. Chybí tak drobný schod jako u Pulsaru. Ovládací prvky se nicméně nezměnily.
Pod kapotou může být pouze zážehová šestnáctistovka v kombinaci se systémem stop & start a bezestupňovým automatem Xtronic. Konkrétní výkonové hodnoty Nissan nezveřejnil, spotřeba má ale být 5,3 l/100 km. Součástí bezpečnostní výbavy jsou nouzové brzdění, varování při vybočení z jízdního pruhu nebo hlídání mrtvého úhlu. Do prodeje vůz zamíří v letošním roce, výroba bude probíhat ve spolupráci s automobilkou Dongfeng.