Nissan Pulsar mění své jméno i vzhled, Tiida Evropu zatím mine

ar6, 26. dubna 2016, 13:25 Google+ Beijing International Automotive Exhibition 2016

Nissan Pulsar zamířil do Evropy před půldruhým rokem a stačil si zde získat poměrně slušné renomé dostupné a kvalitně vyrobené alternativy ke Golfu, Astře nebo Focusu. Pod staronovým jménem Tiida nyní míří Pulsar také do Číny a rovnou předznamenává facelift u nás prodávaného modelu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Nissan Pulsar se pro Čínu mění na Tiidu.

Nissan Pulsar se pro Čínu mění na Tiidu. | foto: Nissan

Sdílejte článek

„Nová“ Tiida se od Pulsaru odlišuje především tvarováním přední části s barevně zvýrazněnou maskou chladiče. Ta má tvar písmene V a inspiraci čerpá mimo jiné ze sedanu Maxima. Spolu s maskou byl pozměněn i tvar nárazníku, hlavní světla se vyznačují LED diodami ve tvaru písmene L. Decentních úprav doznala rovněž zadní část, především pak v oblasti nárazníku. Zásadnější změny nicméně čekat nelze, i proto je nasnadě, že takto vyšperkovaný Pulsar by mohl brzy zamířit také k evropským dealerům.

Kabina těží z velkorysého prostoru na zadních sedadlech, který vůz řadí k nejlepším ve třídě. Palubní deska je téměř totožná s Pulsarem ve vyšších výbavových stupních, to znamená multimediální systém se sedmipalcovou dotykovou obrazovkou, který pochází z poslední vývojové generace Nissanu, nebo dvouzónovou automatickou klimatizaci. Jedinou větší změnu představuje tvar středové konzole, jenž je jednolitý. Chybí tak drobný schod jako u Pulsaru. Ovládací prvky se nicméně nezměnily.

Pod kapotou může být pouze zážehová šestnáctistovka v kombinaci se systémem stop & start a bezestupňovým automatem Xtronic. Konkrétní výkonové hodnoty Nissan nezveřejnil, spotřeba má ale být 5,3 l/100 km. Součástí bezpečnostní výbavy jsou nouzové brzdění, varování při vybočení z jízdního pruhu nebo hlídání mrtvého úhlu. Do prodeje vůz zamíří v letošním roce, výroba bude probíhat ve spolupráci s automobilkou Dongfeng.

Vytisknout

Diskuze: Nissan Pulsar mění své jméno i vzhled, Tiida Evropu zatím mine

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Audi TT RS má pod kapotou přeplňovaný pětiválec.

Audi si drží přeplňovaný pětiválec, v TT RS má 400 koní

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud