Nissan Pulsar mění své jméno i vzhled, Tiida Evropu zatím mine

ar6, 26. dubna 2016, 13:25 Google+ Beijing International Automotive Exhibition 2016

Nissan Pulsar zamířil do Evropy před půldruhým rokem a stačil si zde získat poměrně slušné renomé dostupné a kvalitně vyrobené alternativy ke Golfu, Astře nebo Focusu. Pod staronovým jménem Tiida nyní míří Pulsar také do Číny a rovnou předznamenává facelift u nás prodávaného modelu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Nissan Pulsar se pro Čínu mění na Tiidu.

Nissan Pulsar se pro Čínu mění na Tiidu. | foto: Nissan

Sdílejte článek

„Nová“ Tiida se od Pulsaru odlišuje především tvarováním přední části s barevně zvýrazněnou maskou chladiče. Ta má tvar písmene V a inspiraci čerpá mimo jiné ze sedanu Maxima. Spolu s maskou byl pozměněn i tvar nárazníku, hlavní světla se vyznačují LED diodami ve tvaru písmene L. Decentních úprav doznala rovněž zadní část, především pak v oblasti nárazníku. Zásadnější změny nicméně čekat nelze, i proto je nasnadě, že takto vyšperkovaný Pulsar by mohl brzy zamířit také k evropským dealerům.

Kabina těží z velkorysého prostoru na zadních sedadlech, který vůz řadí k nejlepším ve třídě. Palubní deska je téměř totožná s Pulsarem ve vyšších výbavových stupních, to znamená multimediální systém se sedmipalcovou dotykovou obrazovkou, který pochází z poslední vývojové generace Nissanu, nebo dvouzónovou automatickou klimatizaci. Jedinou větší změnu představuje tvar středové konzole, jenž je jednolitý. Chybí tak drobný schod jako u Pulsaru. Ovládací prvky se nicméně nezměnily.

Pod kapotou může být pouze zážehová šestnáctistovka v kombinaci se systémem stop & start a bezestupňovým automatem Xtronic. Konkrétní výkonové hodnoty Nissan nezveřejnil, spotřeba má ale být 5,3 l/100 km. Součástí bezpečnostní výbavy jsou nouzové brzdění, varování při vybočení z jízdního pruhu nebo hlídání mrtvého úhlu. Do prodeje vůz zamíří v letošním roce, výroba bude probíhat ve spolupráci s automobilkou Dongfeng.

Vytisknout

Diskuze: Nissan Pulsar mění své jméno i vzhled, Tiida Evropu zatím mine

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Subaru Outback

TEST Subaru Outback Geyser – unikátní kříženec kombíku, offroadu a prémiovky

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – co vše budeme testovat a zkoumat?

Škoda Kamiq Monte Carlo

TEST: Škoda Kamiq 1,0 TSI DSG Monte Carlo – definice ideálního stylového crossoveru?

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb IV 2,0 TDI 110 kW L&K – nový manažerský ideál přijíždí!

subaru brz

TEST Subaru BRZ Limited AT – je lepší volbou automat či manuál?

EcoWheel Squer mini

TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude

Subaru Crosstrek

TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?

Amarok

TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!

Subaru Forester

OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

reklama

Doporučujeme

Audi TT RS má pod kapotou přeplňovaný pětiválec.

Audi si drží přeplňovaný pětiválec, v TT RS má 400 koní

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud