Čínský automobilový trh je někdy dost specifický, protože zde najdeme modely a verze, o kterých si Evropané mohou nechat zdát. Posledním příkladem je jeden model od Jaguaru.
Ten si připravil prodlouženou verzi sedanu XF L. Tenhle středně velký sedan je určen výhradně pro čínský trh a jedná se o první čínsko-britský výrobek. Vůz se má vyrábět v továrně JLR v provincii Changshu, což je severně od Šanghaje. Zde se vyrábí i Range Rover Evoque a Discovery Sport.
Z montážní linky začne vůz sjíždět v průběhu tohoto roku a pod kapotou prodloužené novinky najdou čínští zájemci přeplňovaný benzínový 2,0litrový motor INGENIUM. XF s prodlouženým rozvorem nabídne větší prostor pro nohy pro cestující na zadních sedadlech.
Další podrobnosti a kompletní technické parametry o Jaguaru XF L budou zveřejněny 25. dubna, kdy se natažený středně velký sedan ukáže na výstavě Peking Auto Show 2016.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?