Čínský automobilový trh je někdy dost specifický, protože zde najdeme modely a verze, o kterých si Evropané mohou nechat zdát. Posledním příkladem je jeden model od Jaguaru.
Ten si připravil prodlouženou verzi sedanu XF L. Tenhle středně velký sedan je určen výhradně pro čínský trh a jedná se o první čínsko-britský výrobek. Vůz se má vyrábět v továrně JLR v provincii Changshu, což je severně od Šanghaje. Zde se vyrábí i Range Rover Evoque a Discovery Sport.
Z montážní linky začne vůz sjíždět v průběhu tohoto roku a pod kapotou prodloužené novinky najdou čínští zájemci přeplňovaný benzínový 2,0litrový motor INGENIUM. XF s prodlouženým rozvorem nabídne větší prostor pro nohy pro cestující na zadních sedadlech.
Další podrobnosti a kompletní technické parametry o Jaguaru XF L budou zveřejněny 25. dubna, kdy se natažený středně velký sedan ukáže na výstavě Peking Auto Show 2016.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?