Základem šestidveřové limuzíny s délkou 6,36 metru a rozvorem 4,22 metru je již tak rozměrná A8 L. V rámci zakázkové výroby jí však inženýři prodloužili boční prahy a středový tunel výtlačně lisovanými profily z hliníku, které slouží také k vedení vzduchu tunelem. Dvojitá zadní stěna potom odděluje prostor pro cestující od zavazadlového prostoru. Do střechy byly integrovány doplňkové hliníkové uzavřené profily kruhového průřezu a příčné výztuhy. Torzní tuhost i tuhost v ohybu je kvůli těmto prvkům téměř stejná jako u výchozího modelu.
Aby na sebe karosérie neztrhávala ještě větší pozornost, nalakovalo ji Audi do modrého metalického odstínu Moonlight. Profil karosérie byl od A-sploupku kompletně přepracován, střecha je tak stejně elegantní jako u krátké verze. Do střechy je zabudováno střešní okno s délku 2,4 metru. Přední a zadní světlomety obsahují malá boční obrysová světla, která jsou u vozidel této délky vyžadována legislativou.
Dovnitř se posadí šest pasažérů, jejichž sedadla jsou čalouněná měkkou kůží Valcona v béžovém odstínu. Všechna místa jsou umístěna ve směru jízdy, křesla ve druhé a třetí řadě mají samostatné elektrické nastavování. Sedadla ve třetí řadě odděluje středová konzola, doplněná displejem zábavního systému pro cestující vzadu a chladicím boxem.
O pohon se stará třílitrové TFSI o výkonu 310 koní s točivým momentem 440 Nm. Přenos výkonu na všechna čtyři kola obstarává automat Tiptronic, s nímž limuzína zrychluje na 100 km/h za 7,1 sekundy a dosahuje maximálně 250 km/h. Působivé, na vůz s pohotovostní hmotností 2418 kilogramů. Tuto váhu zastavují kotouče z Audi S8, ukryté za 19palcovými koly. A8 L extended již byla předána zákazníkovi, na základě zájmu jiných ale už Audi přijalo další objednávky na podobnou limuzínu z individuální výroby.