Těšíte se na nový Mégane RS? Pak čtěte pozorně dál, protože na svět se dostali zcela nové informace, týkající se právě této ostré verze.
Podle zdrojů uvnitř automobilky prý máme počítat s tím, že nová generace RS nabídne pohon všech kol, řiditelnou zadní nápravu, vektorování točivého momentu a výkon přesahující 300 koní.
Jedinou neznámou tak zůstává, jaký motor Renault použije. Jednou z možností je 1,6 nebo 1,8litrový přeplňovaný agregát, některé zdroje pak hovoří o opětovném nasazení turbem dopovaného dvoulitru. S pohonnou jednotkou by měl být spojen automat EDC, za příplatek si ovšem zákazník bude moci dopřát manuál.
Vše se dozvíme začátkem roku 2018, kdy se nám definitivně ukáže nvoá generace. Ta nabídne výhradně pětidveřovou karoserii, body kit, velká litá kola a agresivnější nárazníky. Zajímavostí je i fakt, že se mluví o nasazení pohonu všech kol.
Do prodeje by se měl nový Mégane RS dostat přesně za dva roky a jeho cena bude startovat na částce jeden milion Kč. To je podobná částka, kterou dáte za nový a taktéž dosti silný Ford Focus RS.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?