Těšíte se na nový Mégane RS? Pak čtěte pozorně dál, protože na svět se dostali zcela nové informace, týkající se právě této ostré verze.
Podle zdrojů uvnitř automobilky prý máme počítat s tím, že nová generace RS nabídne pohon všech kol, řiditelnou zadní nápravu, vektorování točivého momentu a výkon přesahující 300 koní.
Jedinou neznámou tak zůstává, jaký motor Renault použije. Jednou z možností je 1,6 nebo 1,8litrový přeplňovaný agregát, některé zdroje pak hovoří o opětovném nasazení turbem dopovaného dvoulitru. S pohonnou jednotkou by měl být spojen automat EDC, za příplatek si ovšem zákazník bude moci dopřát manuál.
Vše se dozvíme začátkem roku 2018, kdy se nám definitivně ukáže nvoá generace. Ta nabídne výhradně pětidveřovou karoserii, body kit, velká litá kola a agresivnější nárazníky. Zajímavostí je i fakt, že se mluví o nasazení pohonu všech kol.
Do prodeje by se měl nový Mégane RS dostat přesně za dva roky a jeho cena bude startovat na částce jeden milion Kč. To je podobná částka, kterou dáte za nový a taktéž dosti silný Ford Focus RS.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?