Již brzy můžeme očekávat, že se světu ukáže zběsilá verze sportovného kupé AMG GT s přízviskem Black Series. Otázkou ale je, bude to samotný vrchol divize AMG, nebo přijde něco ještě lepšího?
Už samotná verze Black Series má v plánu být opět dosti netradiční, divokou a nabídne zřejmě to nejlepší, co se dá z modelu AMG GT "vytřískat". Zatím nejsou známi přesné technické speficikace, ale pokud se máme řídit tím, co vše nabízely modely z předešlých "černých" sérií, pak to bude nářez.
V plánu je i tak trošku okruhová verze AMG GT R, která byla nedávno zachycena na video při testech na okruhu Nürburgring. Právě u ní bychom měli počítat s výkonem 600 koní a ve srovnání s klasickým AMG GT zhubne na váze 80 kg.
A právě s tímto souvisí otázka, co bude drsnější? Black Series nebo GT R? To je otázka, na kterou se dozvíme odpověď ke konci letošního roku, kdy už bude ve všem více jasno. Dokonce se prý pracuje na verzi AMG GT Hybrid, což nás děsí víc než samotný AMG GT Black Series.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?