Pár dní zpátky se Chevrolet ukázal se zcela novým Camarem ZL1 a nyní představil i otevřené provedení Convertible. To nabízí stejnou techniku a slibuje parádní vichřici nad hlavami posádky.
Pod kapotou Camara ZL1 Convertible je totiž instalován kompresorem přeplňovaný osmiválec o objemu 6,2 litru. Ten produkuje výkon 649 koní a o přenos síly na zadní nápravu se postará šestistupňový manuál nebo desetistupňový automat.
Výrobce sice nezveřejnil údaje, jako je zrychlení z nuly na stovku, ale podle něj je dynamika srovnatelná s verzí kupé. A aby vůz pevně držel na silnici, byl vybaven 20palcovými kovanými hliníkovými koly s pneumatikami Goodyear Eagle F1 Supercar.
Verze Convertible využívá plátěnou střechu s možností složení do rychlosti 48 km/h. Zajímavým prvkem je pak možnost střechu stáhnout dálkově přes klíček. A kdy dorazí otevřené zběsilé Camaro do prodeje? Počítat máme s lednem příštího roku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.