Pár dní zpátky se Chevrolet ukázal se zcela novým Camarem ZL1 a nyní představil i otevřené provedení Convertible. To nabízí stejnou techniku a slibuje parádní vichřici nad hlavami posádky.
Pod kapotou Camara ZL1 Convertible je totiž instalován kompresorem přeplňovaný osmiválec o objemu 6,2 litru. Ten produkuje výkon 649 koní a o přenos síly na zadní nápravu se postará šestistupňový manuál nebo desetistupňový automat.
Výrobce sice nezveřejnil údaje, jako je zrychlení z nuly na stovku, ale podle něj je dynamika srovnatelná s verzí kupé. A aby vůz pevně držel na silnici, byl vybaven 20palcovými kovanými hliníkovými koly s pneumatikami Goodyear Eagle F1 Supercar.
Verze Convertible využívá plátěnou střechu s možností složení do rychlosti 48 km/h. Zajímavým prvkem je pak možnost střechu stáhnout dálkově přes klíček. A kdy dorazí otevřené zběsilé Camaro do prodeje? Počítat máme s lednem příštího roku.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?