Genesis EQ900L strčí do kapsy i Mercedes-Maybach, boduje rozměry a luxusem

ar6, 18. března 2016, 03:10 Google+

Od Hyundaie nedávno odtržená automobilka Genesis hodlá nejen ve své domovině, ale i v Americe nebo Evropě, získávat zákazníky zavedených evropských značek. První model EQ900, známý také jako G90, docela zaujal. Genesis EQ900L s prodlouženým rozvorem je ale úplně jiný kalibr, který svou velikostí strčí do kapsy i Mercedes-Maybach třídy S.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Genesis EQ900L svým rozvorem předčí i Mercedes-Maybach třídy S.

Genesis EQ900L svým rozvorem předčí i Mercedes-Maybach třídy S. | foto: Genesis

Sdílejte článek

Na první pohled je kromě 19palcových kol všechno stejné jako u normálního modelu, pak si ale najednou oči všimnou širšího B-sloupku a ten, kdo někdy viděl klasické provedení, jistě zaregistruje i delší zadní dveře. Všechny tyto změny jdou na triko karosérii s o 290 milimetrů delším rozvorem náprav. EQ900L tak má 5495 milimetrů na délku a 3450 milimetrů mezi nápravami, což jsou lepší hodnoty než u Mercedesu-Maybach třídy S.

Z větších vnějších rozměrů profitují cestující na zadních sedadlech, kteří sedí ve dvou samostatných křeslech, rozdělených mohutnou středovou konzolí, jejíž součástí je i chladící box. Obě sedadla mají ve čtyřech směrech elektricky nastavitelné podnožky, příjemnou atmosféru navozuje unikátní ambitentní osvětlení a přepracovaná automatická klimatizace. K poslechu bude hrát audio Lexicon, o zábavu se dále starají i dvě obrazovky multimediálního systému s úhlopříčkou 9,2 palce v zadní části předních sedadel. Samozřejmostí je semianilinové kožené čalounění, dřevo nebo klavírní lak.

Pod kapotou se objeví exkluzivně pouze pětilitrový osmiválec řady Tau o výkonu 425 koní s točivým momentem 519 Nm. Permanentní pohon všech kol v tomto případě doplňuje osmistupňová automatická převodovka. Genesis EQ900L bude dostupný zatím pouze v Jižní Koreji, jediná výbava Prestiže přijde na nejméně 150 200 000 wonů (cca 3 094 000 korun).

Vytisknout

Diskuze: Genesis EQ900L strčí do kapsy i Mercedes-Maybach, boduje rozměry a luxusem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Omlazená Toyota GT86 se do evropských showroomů dostane koncem roku.

Scion je zapomenut, kupé FR-S nahrazuje omlazená Toyota 86

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud