Americká automobilka Chevrolet včera představila výroční edici sportovního modelu Camaro.
Ta dostala označení 50th Anniversary Edition a vedením značky je považováno za "nejvíce epické Camaro" jaká kdy bylo vytvořeno. Speciální edice je k dispozici v šedé metalíze Nightfall šedá metalíza, přičemž v barvě karoserie je i přední splitter a unikátní kola z lehkých slitin o velikosti 20 palců.
Tento model byl také vybaven jinou mřížkou chladiče, oranžovými brzdovými třmeny a lakovanými pruhy na karoserii. V základní výbavě auta pak najdeme přední HID světlomety, LED zadní světla anebo spoiler na kufru.
Chevrolet zatím neukázal fotky kabiny, ovšem prozradil, že tahle edice má černé kožené sedačky se semišových vložkami. Posádku pak přivítá i oranžové kontrastní prošívání, osvětlené prahové desky a loga edice na přístrojové desce, opěradlech a volantu.
Speciální edice bude k dispozici ve verzi kupé a kabriolet, přičemž pod kapotou se ocitne 6,2litrový osmiválec s výkonem 455 koní. Motor je spojen se šestistupňovou manuální převodovkou, ale zákazníci mohou za příplatek dokoupit osmistupňový automat.
Chevrolet Camaro 50th Anniversary Edition se začne prodávat letos v létě a jeho cena bude oznámena těsně před uvedením do showroomů.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?