Americká automobilka Chevrolet včera představila výroční edici sportovního modelu Camaro.
Ta dostala označení 50th Anniversary Edition a vedením značky je považováno za "nejvíce epické Camaro" jaká kdy bylo vytvořeno. Speciální edice je k dispozici v šedé metalíze Nightfall šedá metalíza, přičemž v barvě karoserie je i přední splitter a unikátní kola z lehkých slitin o velikosti 20 palců.
Tento model byl také vybaven jinou mřížkou chladiče, oranžovými brzdovými třmeny a lakovanými pruhy na karoserii. V základní výbavě auta pak najdeme přední HID světlomety, LED zadní světla anebo spoiler na kufru.
Chevrolet zatím neukázal fotky kabiny, ovšem prozradil, že tahle edice má černé kožené sedačky se semišových vložkami. Posádku pak přivítá i oranžové kontrastní prošívání, osvětlené prahové desky a loga edice na přístrojové desce, opěradlech a volantu.
Speciální edice bude k dispozici ve verzi kupé a kabriolet, přičemž pod kapotou se ocitne 6,2litrový osmiválec s výkonem 455 koní. Motor je spojen se šestistupňovou manuální převodovkou, ale zákazníci mohou za příplatek dokoupit osmistupňový automat.
Chevrolet Camaro 50th Anniversary Edition se začne prodávat letos v létě a jeho cena bude oznámena těsně před uvedením do showroomů.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.