Americká automobilka Chevrolet včera představila výroční edici sportovního modelu Camaro.
Ta dostala označení 50th Anniversary Edition a vedením značky je považováno za "nejvíce epické Camaro" jaká kdy bylo vytvořeno. Speciální edice je k dispozici v šedé metalíze Nightfall šedá metalíza, přičemž v barvě karoserie je i přední splitter a unikátní kola z lehkých slitin o velikosti 20 palců.
Tento model byl také vybaven jinou mřížkou chladiče, oranžovými brzdovými třmeny a lakovanými pruhy na karoserii. V základní výbavě auta pak najdeme přední HID světlomety, LED zadní světla anebo spoiler na kufru.
Chevrolet zatím neukázal fotky kabiny, ovšem prozradil, že tahle edice má černé kožené sedačky se semišových vložkami. Posádku pak přivítá i oranžové kontrastní prošívání, osvětlené prahové desky a loga edice na přístrojové desce, opěradlech a volantu.
Speciální edice bude k dispozici ve verzi kupé a kabriolet, přičemž pod kapotou se ocitne 6,2litrový osmiválec s výkonem 455 koní. Motor je spojen se šestistupňovou manuální převodovkou, ale zákazníci mohou za příplatek dokoupit osmistupňový automat.
Chevrolet Camaro 50th Anniversary Edition se začne prodávat letos v létě a jeho cena bude oznámena těsně před uvedením do showroomů.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?