Tunerská společnost Larte Design se prezentuje v těchto dnech na autosalonu v Ženevě a ukázala zde luxusní variantu Mercedesu třídy V s přezdívkou " Black Crystal ."
Mercedes nabízí mnoho luxusních doplňků pro třídu V, ale někdy to stále někomu nestačí. Od toho je tady společnost Larte Design, která připravila doslova luxusem nabitou verzi. Sám tuner jí přirovnává k soukromému tryskáči.
Vůz totiž v základní výbavě nabídne minibar, velkou plazmovou TV a audiosystém Alpine. Je tady i hromada kůže. Alcantary, bohaté dřevěné akcenty a obložení a každý z cestujících má svoje křeslo.
Mercedes-Benz V Black Crystal má i vyklápěcí stolečky, závěsy v oknech, nabíjecí porty pro mobil a tablet. Každé sedadlo je přitom vyhřívané a nabízí masážní funkci. V kabině najdete i ledničku, trezor a elektricky ovládanou přepážku oddělující prostor řidiče od zbytku posádky
V základu je vůz osazen vznětovým čtyřválcem 200 CDI o objemu 2,1 litru s výkonem 100 kW a točivým momentem 330 Nm. Náročnější klienti si mohou zvolit verzi s výkonem 120 nebo 140 kW.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.