Tunerská společnost Larte Design se prezentuje v těchto dnech na autosalonu v Ženevě a ukázala zde luxusní variantu Mercedesu třídy V s přezdívkou " Black Crystal ."
Mercedes nabízí mnoho luxusních doplňků pro třídu V, ale někdy to stále někomu nestačí. Od toho je tady společnost Larte Design, která připravila doslova luxusem nabitou verzi. Sám tuner jí přirovnává k soukromému tryskáči.
Vůz totiž v základní výbavě nabídne minibar, velkou plazmovou TV a audiosystém Alpine. Je tady i hromada kůže. Alcantary, bohaté dřevěné akcenty a obložení a každý z cestujících má svoje křeslo.
Mercedes-Benz V Black Crystal má i vyklápěcí stolečky, závěsy v oknech, nabíjecí porty pro mobil a tablet. Každé sedadlo je přitom vyhřívané a nabízí masážní funkci. V kabině najdete i ledničku, trezor a elektricky ovládanou přepážku oddělující prostor řidiče od zbytku posádky
V základu je vůz osazen vznětovým čtyřválcem 200 CDI o objemu 2,1 litru s výkonem 100 kW a točivým momentem 330 Nm. Náročnější klienti si mohou zvolit verzi s výkonem 120 nebo 140 kW.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.