Dlouhý název pro velmi dlouhou limuzínu, to je nový Bentley Mulsanne Grand Limousine Mulliner. Ten dorazil na výstavu v Ženevě a je čirým ztělesněním luxusu.
Ve srovnání s klasickým modelem Mulsanne je tahle verze o jeden metr delší a o 79 mm vyšší. Prostornější interiér tohoto Bentley má konfiguraci sedadel, jakou najdeme například v soukromých tryskáčích. Je to taktéž první model značky, co využívá elektrochromní technologii skel. Ta nabízí možnost volit mezi čirým nebo neprůhledným stavem, a to pouhým stisknutím tlačítka.
Kromě tohoto prodloužený Mulsanne přichází s nově vyvinutým vzduchovým systémem, vytvořeným přímo divizí Mulliner. Zadní sedadla jsou vybavena dvěma iPady, dokovací stanicí, rozkládacími stolky, ledničkou a nechybí ani intercom pro komunikaci s řidičem.
Bentley říká, že jeho inženýři udělali mnohem víc, než jen protáhli karoserii. Údajně upravili i motor, převodovku, odpružení a podvozek. Vše bylo optimalizováno s ohledem na větší hmotnost a rozměry auta.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?