Italská společnost Italdesign představuje teaser k připravovanému konceptu, který bude odhalen v průběhu autosalonu v Ženevě. Ponese jméno GT Zero.
O připravovaném konceptu sportovního vozu, který bude k vidění na stánku Pininfariny, jsme Vás již informovali. Pininfarina ale není jedinou karosářskou společností, která se pokusí zaujmout davy na ženevském autosalonu.
Italdesign nám představuje teaser nového konceptu GT Zero. Z hrubého nákresu siluety vozu můžeme usuzovat, že se bude jednat o nízké. tzv. „gétéčko“. Slovíčko Zero v názvu vozu nám zase dává zprávu o tom, o tom, že vůz bude produkovat nulové emise, což znamená jediné – elektromobil.
Bohužel společnost tají jaká technika se bude pod karoserií vozu ukrývat. Ale v loňském roce představila společnost rovněž v Ženevě koncept elektřinou poháněného vozu s názvem GEA concept. Ten ve svých útrobách ukrýval čtveřici elektromotorů s kombinovaným výkonem 764 koňských sil.
A podle většiny odhadů se bude tato technika ukrývat i v útrobách novinky GT Zero.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.