Vrcholné provedení stávající nové generace éčkového Mercedesu se nezadržitelně blíží a my vám o něm přínášíme nové informace.
Tradiční označení E63 prozrazuje, že s tímhle autem si nebude radno zahrávat. Před pár dny byl navíc jeden zamaskovaný prototyp přistižen při testech na severu Německa.
Právě zde jsou záběry z testování, na kterých můžete spatřit vysoce výkonný sedan s agresivní tváří. Oko znalce jistě pozná větší otvory pro přívod vzduchu k motoru, sportovnější boční prahy, spoiler na víku kufru a čtyři koncovky sportovního výfukového systému.
Tento model dostane ve standardnu i zadní difuzor a sportovní kola z lehkých slitin. Za nimi se nachází vysoce výkonné brzdy se zlatými třmeny. V kabině nejspíše očekávejme digitální přístrojovou desku a vylepšený infotainment systém s displejem o rozměru 12,3-palce.
Pohon zajistí benzinový 4,0-litrový osmiválec se dvěma turby. Ten vyprodukuje přibližně 550 koňských a jeho dárcem se stane sportovní kupé AMG-GT.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?