Vrcholné provedení stávající nové generace éčkového Mercedesu se nezadržitelně blíží a my vám o něm přínášíme nové informace.
Tradiční označení E63 prozrazuje, že s tímhle autem si nebude radno zahrávat. Před pár dny byl navíc jeden zamaskovaný prototyp přistižen při testech na severu Německa.
Právě zde jsou záběry z testování, na kterých můžete spatřit vysoce výkonný sedan s agresivní tváří. Oko znalce jistě pozná větší otvory pro přívod vzduchu k motoru, sportovnější boční prahy, spoiler na víku kufru a čtyři koncovky sportovního výfukového systému.
Tento model dostane ve standardnu i zadní difuzor a sportovní kola z lehkých slitin. Za nimi se nachází vysoce výkonné brzdy se zlatými třmeny. V kabině nejspíše očekávejme digitální přístrojovou desku a vylepšený infotainment systém s displejem o rozměru 12,3-palce.
Pohon zajistí benzinový 4,0-litrový osmiválec se dvěma turby. Ten vyprodukuje přibližně 550 koňských a jeho dárcem se stane sportovní kupé AMG-GT.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?