Těšíte se na to, až Audi uvede superostrou RS3 v provedení sedan? Pokud ano, budete si nejspíše muset dojet do Ameriky.
Na povrch totiž vyplula nová informace, že verze sedan se opravdu chystá, jenže pouze pro Američany. Vše prasklo na nedávném summitu Audi of America, kde padlo, že Audi tuhle verzi vypustí za dva roky. Velkou inspiraci si vezme z konceptu A3 Clubsport Quattro, jenž byl představen téměř před dvěma lety. Už tehdy jsme se vlastně dívali na RS3 sedan.
Spekuluje se o tom, že RS3 sedan bude mít více než 400 koní a pod kapotou se objeví přeplňovaný 2,5-litrový pětiválcový motor. Pohon všech kol je samozřejmostí a o přenos výkonu se postará sedmistupňová automatická převodovka S tronic.
Vůz dostane mírně upravený vzhled světlometů a přední masky. Společně s tím se objeví nová sada litých kol a další decentní změny. Na trhu v Americe se má prodávat za cenu v rozmezí 55 až 60 tisíc dolarů a pokud o vůz bude velký zájem, mohla by se jej časem dočkat i Evropa.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?