Těšíte se na to, až Audi uvede superostrou RS3 v provedení sedan? Pokud ano, budete si nejspíše muset dojet do Ameriky.
Na povrch totiž vyplula nová informace, že verze sedan se opravdu chystá, jenže pouze pro Američany. Vše prasklo na nedávném summitu Audi of America, kde padlo, že Audi tuhle verzi vypustí za dva roky. Velkou inspiraci si vezme z konceptu A3 Clubsport Quattro, jenž byl představen téměř před dvěma lety. Už tehdy jsme se vlastně dívali na RS3 sedan.
Spekuluje se o tom, že RS3 sedan bude mít více než 400 koní a pod kapotou se objeví přeplňovaný 2,5-litrový pětiválcový motor. Pohon všech kol je samozřejmostí a o přenos výkonu se postará sedmistupňová automatická převodovka S tronic.
Vůz dostane mírně upravený vzhled světlometů a přední masky. Společně s tím se objeví nová sada litých kol a další decentní změny. Na trhu v Americe se má prodávat za cenu v rozmezí 55 až 60 tisíc dolarů a pokud o vůz bude velký zájem, mohla by se jej časem dočkat i Evropa.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?