Vzpomínáte si, že měl Opel Mokka sourozence? A dokonce ne jednoho, nicméně jen Chevrolet Trax se u nás, před stáhnutím automobilky z Evropy, nabízel. S faceliftem Mokky je potom nasnadě, že dílčí „plastickou operaci“ prodělal také Trax, představený v USA teprve před třinácti měsíci. A změnilo se překvapivě to samé, jako u německého SUV.
Druhé nejprodávanější malé SUV na americkém trhu se pro modelový rok 2017 chlubí zcela novou přední částí s dvoudílnou maskou chladiče, evokující poslední modely značky včetně Voltu, Boltu a Cruze. Zahnutá přední světla nyní více zasahují do boku karosérie, v liniích LT a Premier mají halogenové projektorové čočky, respektive LED diody denního svícení. Základní výbava LS se musí spokojit s klasickými halogeny. Vzadu došlo na přepracovaný nárazník a novou optiku světel, u výbavy Premier vyzbrojených LED diodami. A nejvyšší výbava potřetí, tentokrát v souvislosti s 18palcovými litými koly v novém designu.
Pokud jste viděli kabinu Mokky X, asi Vás nepřekvapí přítomnost multimediálního systému MyLink se sedmipalcovou dotykovou obrazovkou a rozhraním Apple CarPlay, respektive Android Auto. Zrychlené internetové připojení 4G LTE může z auta udělat WiFi hotspot až pro sedm různých zařízení. Zpět ale k palubní desce, která má nyní nejen méně tlačítek, ale také nové dekorační prvky. Přístrojová deska dostala přepracovaný displej palubního počítače a výraznější rychloměr, její barevné schéma může, v provedení Premier, ladit s koženým čalouněním.
Ve standardní výbavě zakotvila po faceliftu couvací kamera a hned deset airbagů, v kolonce příplatků najdeme nově sledování mrtvého úhlu, varování před zezadu se přibližujícími auty, přednárazový systém a upozornění na vyjetí z jízdního pruhu. Pod kapotou bude přeplňovaná zážehová čtrnáctistovka o výkonu 139 koní s točivým momentem 200 Nm v kombinaci se šestistupňovým automatem. Prodej omlazeného Chevroletu Trax odstartuje na podzim.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.