Alfa Romeo Giulietta podstoupila plastiku, vidět ale moc není

ar6, 26. února 2016, 17:35 Google+ Geneva International Motor Show 2016

Hned na pěti místech najednou, včetně značkového muzea v Arese, měla pompézní premiéru inovovaná Alfa Romeo Giulietta. Pětidveřový hatchback si vypůjčil několik prvků od větší Giulie a dostal nový naftový motor, ve výsledku je ale vlastně pořád stejný jako před modernizací.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Omlazená Alfa Romeo Giulietta Veloce s výkonem 240 koní.

Omlazená Alfa Romeo Giulietta Veloce s výkonem 240 koní. | foto: Alfa Romeo

Sdílejte článek

Pokud se na vůz podíváte jen letmo, možná ani nezaznamenáte nějaký výrazný vzhledový rozdíl. Až při pozornějším ohledáním zaregistrujete novou masku chladiče se strukturou včelí plástve, přepracovaný nárazník, leštěné světlomety a zkosené koncovky výfuku. Na obou koncích vozu jsou nová loga Alfy Romeo, páté dveře zdobí nápis „Giulietta“ ve stejném fontu jako u Giulie.

Uvnitř je změn snad ještě méně. Tou asi nejzásadnější je použití multimediálního systému UConnect s 5- nebo 6,5palcovou obrazovkou, streamováním hudby, příjmem digitálního rádia a čtením SMS zpráv. Pro obě verze jsou k dispozici služby UConnect Live s možností připojení chytrého telefonu, pro verzi s 6,5palcovým displejem jsou dále dodávány služby Alfa Performance a satelitní navigace s 3D zobrazováním a hlasovým ovládáním. Nové jsou i sedadla s šedo-černým textilním čalouněním, matné dekory palubní desky a velurové koberečky.

Vedle klasické Giulietty budou dostupný i provedení Super a Veloce. Giulietta Super se vyznačuje 16palcovými litými koly, chromovanými detaily, šedými nebo černými látkovými potahy a bohatší výbavou. S tímto modelem bude rovněž možné kombinovat pakety Lusso (obsahuje výškově nastavitelná kožená sedadla, loketní opěrky vpředu a vzadu, hliníkové prahové lišty a systém UConnect Radio Nav s 6,5palcovou obrazovkou) a Veloce (obsahuje stylistické prvky nejsilnějšího provedení).

img-responsive

Pro Giuliettu Super jsou k dispozici balíčky Lusso a Veloce (na snímku). | foto: Alfa Romeo

Až doposud bylo nejsilnější provedení QV, to se ale s novým modelovým rokem přejmenovalo na Veloce. Jeho specifikem jsou karbonová světla, sportovní nárazníky, 17palcová litá kola, antracitová barva na exponovaných místech, ve spodní části zploštělý volant a anatomická sedadla v kombinaci kůže a Alcantary s červeným prošíváním. Podvozek disponuje sportovním zavěšením a brzdami Brembo, pod kapotou najdeme přeplňovaný čtyřválec 1.75 TBi o výkonu 240 koní s dvouspojkovým automatem TCT.

Pod kapotou běžné Giulietty je nováčkem čtyřválcový turbodiesel 1.6 JTDm o výkonu 120 koní při 3750 ot./min s točivým momentem 320 Nm při 1750 ot./min. Na přední kola posílá sílu motoru šestistupňová manuální nebo dvouspojková automatická převodovka TCT s možností sekvenčního řazení. Stokilometrové rychlosti dosáhne Italka za 10,2 sekundy, rozjede se až na 195 km/h a spotřebuje, v ekologickém režimu, jen 3,8 l/100 km. Nejen u této motorizace najdeme volič jízdních režimů Alfa DNA, upravující odezvu plynu, funkci samosvorného diferenciálu Q2 a nastavení motoru, brzd i převodovky.

Vedle nového naftového čtyřválce budou dostupné přeplňovaná zážehová čtrnáctistovka o výkonu 120 koní, přeplňovaná zážehová čtrnáctistovka MultiAir o výkonu 150 nebo 170 koní, naftový dvoulitr JTDm o výkonu 150 nebo 175 koní a konečně čtrnáctistovka TB o výkonu 120 koní s pohonem na benzín a LPG. Jak nejsilnější benzín, tak i nejsilnější diesel, mají shodně dvouspojkový automat TCT, zbytek si musí vystačit s manuálním šestikvaltem.

Vytisknout

Diskuze: Alfa Romeo Giulietta podstoupila plastiku, vidět ale moc není

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Mitsubishi Colt

Nový Mitsubishi Colt. Základní motorizace špatným vtipem?

Polski Fiat 126p

Legendární maluch motorizoval Polsko, vymysleli ho ale Italové

Ilustrační foto

Absurdní žaloba New Yorku proti Hyundai a Kia

MG ZS

Akční modely MG s bonusem až 90 000 Kč

peugeot 408

TEST Peugeot 408 PureTech 130 Allure Pack – kliďas s tváří agresora

Volkswagen Amarok

Nový Volkswagen Amarok má české ceny

OD DS E-TENSE FE23 PO NOVOU DS 7 E-TENSE 4×4 360

Co má společného prémiové SUV DS s vozy Formule E?

HoppyGo Fiat Ducato

Dovolená s karavanem? Desatero, aby cestování bylo hračkou!

Škoda Kodiaq RS

Škoda připravuje revoluční změnu při tankování

Toyota představila Corollu sedan ve výbavovém stupni GR SPORT

Toyota zapsala nový rekord

Subaru Outback

Subaru Outback - zvednuté kombi, které (nejenom) v terénu zesměšní většinu SUV

Kia EV9

Vrcholné SUV Kia EV9 s diskutabilním designem

Škoda Superb

Škoda díky odkladu Euro 7 mění plány

Ilustrační foto

Poradenská společnost odkryla ziskovost automobilek

Toyota RAV4 PHEV

Toyota plánuje plug-in hybrid s dojezdem 200 kilometrů

reklama

Doporučujeme

DS E-Tense je plně elektrickým kupé s výkonem 402 koní.

DS se vydává mezi elektrická kupé, E-Tense ujede až 360 kilometrů

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Akční modely MG s bonusem až 90 000 Kč

  2. TEST Peugeot 408 PureTech 130 Allure Pack – kliďas s tváří agresora

  3. Legendární maluch motorizoval Polsko, vymysleli ho ale Italové

  4. Absurdní žaloba New Yorku proti Hyundai a Kia

  5. Nový Mitsubishi Colt. Základní motorizace špatným vtipem?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud