Mercedes představuje vysoce luxusní edici Exclusive pro svůj model V. Německé rodinné velké MPV tak přináší řadu luxusních prvků, které majitelé jistě ocení.
Jedná se o vrcholnou variantu z modelové řady V a přichází s velkorysou výbavou. V základu nechybí panoramatické posuvné střešní okno, kožené čalounění Nappa a nebo 16 reproduktorů audiosystému Burmester.
Noblesní MPV také dostalo zakázková kola z lehkých slitin o rozměru 19 palců, sportovní odpružení a "exkluzivní" plaketky na karoserii a v kabině. Ty značí, že se nejedná o žádnou obyčejnou rodinnou dodávku.
Speciálně pro tento model Mercedes použil dekory z leštěného hliníku. Ten najdeme například okolo větracích otvorů. K dispozici je také nová velká středová konzole s čalouněnou loketní opěrkou a chlazeným prostorem spolu s termo držáky na nápoje, které jsou osvětleny LED diodami.
Řidič a spolujezdec si budou moci užívat elektricky nastavitelných sedadel s elektrickým výhřevem a odvětráváním. Z hlediska bezpečnosti se auto chlubí celou řadou systémů jako je Attention Assist, Crosswind Assist či parkovací asistent s 360stupňovou kamerou.
Nový Mercedes-Benz V Exclusive jde pomalu do prodeje v Německu, přičemž jeho cena startuje na 74 911 eurech.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.