Vzhled karosérie i interiéru byl navrhován tak, aby na první pohled upoutal zákazníkovu pozornost. V případě exteriéru to tak znamená použití typicky široké masky chladiče indického výrobce, na níž navazují do boků protažené projektorové světlomety. Oba nárazníky jsou, stejně jako podběhy (vyplněné 19palcovými koly) a spodní část dveří, obloženy šedým plastem, chránící auto od poškození například odletujícími kamínky.
Nárazníky se dále chlubí stříbrně lakovaným středem, což zlepšuje estetickou stránku Hexy. Skupinové svítilny, mezi nimiž je chromovaná lišta, využívají LED diody. Zatmavené boční sloupky vytvářejí efekt plovoucí střechy. O podobnosti konceptu s realitou již byla řeč, dalším důkazem budiž také shodná délka 4764 milimetrů, šířka 1895 milimetrů, výška 1780 milimetrů i rozvor náprav o délce 2850 milimetrů.
Základní architekturou palubní desky Hexa nepřekvapí tolik jako crossover Nexon, přesto je na míle vzdálená předchozí produkci Taty. Hlavním prvkem je pětipalcová dotyková obrazovka multimediálního systému společnosti Harman s USB portem, parkovací kamerou, čtením SMS nebo možností připojení iPodu a paměťové karty. Špičkový zvuk má na starosti audiosystém JBL s deseti reproduktory, podle nálady lze volit až osm barev ambientního osvětlení (čtyři jsou samostatné, čtyři odpovídají zvolenému jízdnímu režimu). Výhodou vozu je zvýšená pozice řidičova sedadla, které je nastavitelné v osmi směrech.
Pod kapotou najdeme 2.2litrový diesel Varicor o výkonu 156 koní při 4000 ot./min s točivým momentem 400 Nm mezi 1700 - 2700 ot./min. Na kola tuto sílu přenáší šestistupňový manuál nebo šestistupňový automat, o voliči s režimy Auto, Comfort, Dynamic a Rough Road již byla řeč. Dostupný by měl být rovněž pohon všech kol, alespoň to napovídají loga na blatnících „celočerné“ verze Tuff. Bezpečnost posádky má na starosti šestice airbagů, ABS, kontrola trakce nebo tempomat. V prodeji se Hexa objeví během letošního roku.