Tata Nexon je SUV evropského střihu, proti němu stojí Juke a spol.

ar6, 4. února 2016, 02:50 Google+

Před dvěma roky se Tata prezentovala konceptem Nexon, což byl poměrně stylový crossover s proti sobě se otevírajícími dveřmi. Ty tedy sériové provedení postrádá, jinak se ale od koncepčního modelu zase tolik neliší. Mohla by tak indická automobilka konečně prorazit i v Evropě?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Nexon je nejnovějším SUV indické Taty, na mušce má i evropskou konkurenci.

Nexon je nejnovějším SUV indické Taty, na mušce má i evropskou konkurenci. | foto: Tata

Sdílejte článek

Vzhledem karosérie Nexon rozhodně neurazí. Přední části dominuje maska chladiče, na níž plynule navazují hlavní světla s LED diodami denního svícení. Reflektory v sobě mají také zakomponovanou černou i stříbrnou linku, jimiž je maska ohraničená. Světlou výšku 200 milimetrů zdůrazňuje plastové obložení nárazníků a blatníků, ty přitom vyplňují 16palcová litá kola.

img-responsive

Zadní část dostala světla s čirou optikou, Tata Nexon. | foto: Tata

Hodně zajímavá je bílá linka pod bočními okny, na níž vizuálně navazuje stejně barevná lišta v pátých dveřích. Ty se chlubí relativně malým oknem a čirou optikou LED diodových světel. Celkově povedený vzhled podtrhuje dvoubarevné lakování v kombinaci modré a šedé.

Uvnitř je Nexon překvapivě hodně moderní a především přehledný. Na středové konzoli není zbytečně mnoho tlačítek, její vrchol „zdobí“ volně stojící 6,5palcová obrazovka multimediálního systému Harman. Jeho součástí je nejen navigace, ale také hlasové ovládání a audiosystém s osmi reproduktory s prostorovým zvukem. Čistě designovou záležitostí je stříbrný dekor palubní desky, ladící se stejně „osvěženým“ středovým tunelem.

Pod kapotou se objeví přeplňovaná zážehová dvanáctistovka nebo naftová patnáctistovka. Ta se chlubí výkonem 110 koní a točivým momentem 260 Nm, kombinována bude se šestistupňovou manuální převodovkou. Její součástí jsou tři režimy nastavení. Prodej se rozběhne během letošního roku, evropskou premiéru můžeme s velkou pravděpodobností očekávat již za měsíc v Ženevě.

Vytisknout

Diskuze: Tata Nexon je SUV evropského střihu, proti němu stojí Juke a spol.

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Maruti Suzuki Vitara Brezza je malým SUV s délkou pod čtyři metry.

Maruti Suzuki ukazuje ještě menší Vitaru, říká si Brezza a nemá ani čtyři metry

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud