Volkswagen Polo dostal malý batůžek, stal se z něj sedan Ameo

ar6, 3. února 2016, 02:15 Google+

Sedany s délkou pod čtyři metry jsou, díky menšímu daňovému zatížení, v Indii nesmírně populární. Model s touto karosérií tak dnes nabízí Tata, Maruti Suzuki, Hyundai nebo Honda. Nejnovějším členem této společnosti je Volkswagen, jehož Ameo je vlastně Polo s takovým malinkým batůžkem.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Volkswagen Ameo je prvním sedanem značky s délkou pod čtyři metry.

Volkswagen Ameo je prvním sedanem značky s délkou pod čtyři metry. | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Ameo při pohledu zepředu od klasického Pola nejspíše nerozeznáte. Jsou tu stejná světla, nárazník s chromovanou lištou i maska chladiče. Změny začínají až od B-sloupku dál. Tou nejvýraznější je ostře řezané víko kufru, naroubované na velice krátký převis. Pravidla třídy jsou zkrátka striktní. Světla jsou sice také nová, jejich vzhled ale přesně zapadá do designového jazyka německého výrobce. Ameo je mimochodem úplně prvním Volkswagen, speciálně vyvinutým v Indii a pro Indii.

Kabina je svými tvary stejná jako u Pola, na druhou stranu působí i díky jiným budíkům a některým ovladačům o něco méně hodnotně. Poprvé bude v segmentu sedanů pod čtyři metry dostupný multimediální systém s dotykovou obrazovkou, čtením SMS zpráv, iPod konektivitou a rozhraním MirrorLink, stejný primát si připisuje také dešťový senzor a tempomat. Standardem ve všech výbavových liniích budou přední airbagy a ABS, u vybraných provedení se dále objeví klimatizace Climatronic se zadními výdechy, couvací kamera nebo zadní parkovací senzory.

Technickým základem Amea je platforma PQ25. Pod kapotou se objeví tříválcová zážehová dvanáctistovka MPI s pětistupňovou manuální převodovkou nebo vznětová patnáctistovka TDI s pětistupňovou manuální nebo sedmistupňovou dvouspojkovou automatickou převodovkou DSG. Výroba bude probíhat ve městě Puné, náležící do regionu Maháráštra.

Vytisknout

Diskuze: Volkswagen Polo dostal malý batůžek, stal se z něj sedan Ameo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Koupě nového Fordu GT nebude ničím lehkým. Musíte splnit speciální podmínky - anotační foto

Koupě nového Fordu GT nebude ničím lehkým. Musíte splnit speciální podmínky

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud