Volkswagen Polo dostal malý batůžek, stal se z něj sedan Ameo

ar6, 3. února 2016, 02:15 Google+

Sedany s délkou pod čtyři metry jsou, díky menšímu daňovému zatížení, v Indii nesmírně populární. Model s touto karosérií tak dnes nabízí Tata, Maruti Suzuki, Hyundai nebo Honda. Nejnovějším členem této společnosti je Volkswagen, jehož Ameo je vlastně Polo s takovým malinkým batůžkem.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Volkswagen Ameo je prvním sedanem značky s délkou pod čtyři metry.

Volkswagen Ameo je prvním sedanem značky s délkou pod čtyři metry. | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Ameo při pohledu zepředu od klasického Pola nejspíše nerozeznáte. Jsou tu stejná světla, nárazník s chromovanou lištou i maska chladiče. Změny začínají až od B-sloupku dál. Tou nejvýraznější je ostře řezané víko kufru, naroubované na velice krátký převis. Pravidla třídy jsou zkrátka striktní. Světla jsou sice také nová, jejich vzhled ale přesně zapadá do designového jazyka německého výrobce. Ameo je mimochodem úplně prvním Volkswagen, speciálně vyvinutým v Indii a pro Indii.

Kabina je svými tvary stejná jako u Pola, na druhou stranu působí i díky jiným budíkům a některým ovladačům o něco méně hodnotně. Poprvé bude v segmentu sedanů pod čtyři metry dostupný multimediální systém s dotykovou obrazovkou, čtením SMS zpráv, iPod konektivitou a rozhraním MirrorLink, stejný primát si připisuje také dešťový senzor a tempomat. Standardem ve všech výbavových liniích budou přední airbagy a ABS, u vybraných provedení se dále objeví klimatizace Climatronic se zadními výdechy, couvací kamera nebo zadní parkovací senzory.

Technickým základem Amea je platforma PQ25. Pod kapotou se objeví tříválcová zážehová dvanáctistovka MPI s pětistupňovou manuální převodovkou nebo vznětová patnáctistovka TDI s pětistupňovou manuální nebo sedmistupňovou dvouspojkovou automatickou převodovkou DSG. Výroba bude probíhat ve městě Puné, náležící do regionu Maháráštra.

Vytisknout

Diskuze: Volkswagen Polo dostal malý batůžek, stal se z něj sedan Ameo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Koupě nového Fordu GT nebude ničím lehkým. Musíte splnit speciální podmínky - anotační foto

Koupě nového Fordu GT nebude ničím lehkým. Musíte splnit speciální podmínky

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud