BMW představuje speciální edici řady 4 Gran Coupé se jmenovkou In Style. Ta je stvořena výhradně japonský trh a nabízí exkluzivní výbavu.
Zdá se, že zákazníci BMW v Japonsku mají v posledních letech velkou slabost pro speciální edice. Za poslední rok jsme jich mohli vidět již nespočet a ve většině případů tyto vozy nejsou ve skutečnosti ničím speciálním.
Jedná se tak spíše o speciální edice, které nabídnou některou příplatkovou výbavu v základu. Názorný příklad tvoří tahle čtyřka 4 Gran Coupé In Style. Ta je v podstatě modelem 420i s balíčkem M Sport a dalšími prvky výbavy.
Čtyřdveřové kupé z Bavorska tak dostalo v základu adaptivní přední světlomety s technikou LED, speciální litá 19palcová kola s dvojitými paprsky a šedý metalický odstín karoserie Mineral Gray
V kabině najdeme kožené čalounění sedadel Dakota a dále pak pravé dřevěné obložení palubní desky, středové konzole a dveřních klik. Firma BMW pak aplikovala i perlově leskle chromované akcenty.
Verze 420i má stejný přeplňovaný 2,0litrový čtyřválec s výkonem 181 koní s 270 Nm točivého momentu. S ním je spojena osmistupňová automatická převodovka. Japonské zastoupení BMW už v tuto chvíli příjmá objednávky a údajně se této edice vyrobí jen 200 kusů.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?