BMW představuje speciální edici řady 4 Gran Coupé se jmenovkou In Style. Ta je stvořena výhradně japonský trh a nabízí exkluzivní výbavu.
Zdá se, že zákazníci BMW v Japonsku mají v posledních letech velkou slabost pro speciální edice. Za poslední rok jsme jich mohli vidět již nespočet a ve většině případů tyto vozy nejsou ve skutečnosti ničím speciálním.
Jedná se tak spíše o speciální edice, které nabídnou některou příplatkovou výbavu v základu. Názorný příklad tvoří tahle čtyřka 4 Gran Coupé In Style. Ta je v podstatě modelem 420i s balíčkem M Sport a dalšími prvky výbavy.
Čtyřdveřové kupé z Bavorska tak dostalo v základu adaptivní přední světlomety s technikou LED, speciální litá 19palcová kola s dvojitými paprsky a šedý metalický odstín karoserie Mineral Gray
V kabině najdeme kožené čalounění sedadel Dakota a dále pak pravé dřevěné obložení palubní desky, středové konzole a dveřních klik. Firma BMW pak aplikovala i perlově leskle chromované akcenty.
Verze 420i má stejný přeplňovaný 2,0litrový čtyřválec s výkonem 181 koní s 270 Nm točivého momentu. S ním je spojena osmistupňová automatická převodovka. Japonské zastoupení BMW už v tuto chvíli příjmá objednávky a údajně se této edice vyrobí jen 200 kusů.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?