BMW představuje speciální edici řady 4 Gran Coupé se jmenovkou In Style. Ta je stvořena výhradně japonský trh a nabízí exkluzivní výbavu.
Zdá se, že zákazníci BMW v Japonsku mají v posledních letech velkou slabost pro speciální edice. Za poslední rok jsme jich mohli vidět již nespočet a ve většině případů tyto vozy nejsou ve skutečnosti ničím speciálním.
Jedná se tak spíše o speciální edice, které nabídnou některou příplatkovou výbavu v základu. Názorný příklad tvoří tahle čtyřka 4 Gran Coupé In Style. Ta je v podstatě modelem 420i s balíčkem M Sport a dalšími prvky výbavy.
Čtyřdveřové kupé z Bavorska tak dostalo v základu adaptivní přední světlomety s technikou LED, speciální litá 19palcová kola s dvojitými paprsky a šedý metalický odstín karoserie Mineral Gray
V kabině najdeme kožené čalounění sedadel Dakota a dále pak pravé dřevěné obložení palubní desky, středové konzole a dveřních klik. Firma BMW pak aplikovala i perlově leskle chromované akcenty.
Verze 420i má stejný přeplňovaný 2,0litrový čtyřválec s výkonem 181 koní s 270 Nm točivého momentu. S ním je spojena osmistupňová automatická převodovka. Japonské zastoupení BMW už v tuto chvíli příjmá objednávky a údajně se této edice vyrobí jen 200 kusů.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.