První kousek Alfy Romeo Giulia Q dorazil do showroomu obchodního zastoupení značky v Lucembursku a z této akce bylo hned pořízeno video.
Jedná o to nejlepší z řady, tedy verzi Quadrifoglio. Ta nabízí výkon přes 500 koní a je těžkým konkurentem pro německé prémiové trio Mercedes-Benz, Audi a BMW. Vůz nese modrý odstín karoserie Montecarlo a při svém příjezdu upoutal víc než velkou pozornost.
Připomínáme, že Alfa Romeo Giulia se bude prodávat jak s pohonem zadních kol, tak i s pohonem obou náprav. Provedení Quadrifoglio dokáže zrychlit z 0 na 96 km/h za 3,8 sekundy. Maximálka je pak nastavena na 307 km/h, přičemž na slavném okruhu Nürburgring tahle divoká Alfa dosáhla času 7 minut a 39 sekund.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.