Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio byla natočena ve své celé kráse

Alfa Romeo Giulia Q
Alfa Romeo Giulia Q, foto: youtube.com
ar5 26. ledna 2016 09:00
Sdílej:

První kousek Alfy Romeo Giulia Q dorazil do showroomu obchodního zastoupení značky v Lucembursku a z této akce bylo hned pořízeno video.

Jedná o to nejlepší z řady, tedy verzi Quadrifoglio. Ta nabízí výkon přes 500 koní a je těžkým konkurentem pro německé prémiové trio Mercedes-Benz, Audi a BMW. Vůz nese modrý odstín karoserie Montecarlo a při svém příjezdu upoutal víc než velkou pozornost.

Připomínáme, že Alfa Romeo Giulia se bude prodávat jak s pohonem zadních kol, tak i s pohonem obou náprav. Provedení Quadrifoglio dokáže zrychlit z 0 na 96 km/h za 3,8 sekundy. Maximálka je pak nastavena na 307 km/h, přičemž na slavném okruhu Nürburgring tahle divoká Alfa dosáhla času 7 minut a 39 sekund.

Stalo se
Trh s elektromobily
Čínský elektromobil BYD Atto 3

Tesla ztrácí své pozice v Evropě. Čínský BYD ji poprvé předběhl v prodeji elektromobilů

Americká Tesla se po dramatickém ústupů registrací v Evropě propadla mimo první desítku nejúspěšnějších značek elektromobilů. Její místo zaujal čínský konkurent BYD, který na evropském trhu prudce roste. Vyplývá to z aktuálních dat poradenské společnosti Jato.

Zajímavosti
Ilustrační fotografie

Emisní skandál Volkswagenu: Čtyři bývalí manažeři odsouzeni, dva jdou do vězení

Zemský soud v Braunschweigu vynesl rozsudek v jednom z hlavních trestních procesů spojených s emisní aférou Volkswagenu. Čtyři bývalí manažeři byli uznáni vinnými z podvodu, dva z nich dostali nepodmíněné tresty. Verdikt však není pravomocný a soudní dohru skandálu z roku 2015 tak ještě zdaleka neukončuje. Uvedla to agentura DPA.

Testy aut
hyundai santa fe

Hyundai Santa Fe – zapomeňte na Kodiaq, Santa Fe hraje vyšší ligu za míň peněz

Kdybyste mi před deseti lety řekli, že jednou dám přednost značce Hyundai před německými modely, jako je Tiguan či Kodiaq, tak bych se jen tak lehce pousmál. Jenže ten den právě nastal a ačkoliv je to netradiční začátek recenze, tak rovnou „propálím“, jak se věci mají – vzal bych raději nové Santa Fe, než Kodiaq. Pojďte se podívat, proč tomu tak je a v čem se tento odvážný „kyborg“ liší od svých německých protějšků.

Testy aut
Audi Q5 50 TFSIe

Test ojetiny: Audi Q5 50 TFSIe – zánovní prémiový plug-in hybrid pod milion

Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.