Logo GT nosí v modelové paletě Kie aktuálně pouze Cee’d a Pro_Cee’d, do konce roku by ale měla následovat Optima a především dlouho očekávané sportovní kupé. Ještě zajímavější model se ale chytá na rok 2018.
Aktuální Rio, nabízené jako hatchback nebo sedan, projde v příštím roce generační obměnou, čehož chce využít také sportovní oddělení automobilky. Tu mimochodem vede Albert Biermann, bývalý šéf divize M u BMW. Pod jeho dohledem dostane Rio GT sportovnější podvozek, optický bodykit a především poladěnou přeplňovanou šestnáctistovku o výkonu kolem 180 koní. Standardní model bude stát na zcela nové platformě, pod jeho kapotou najdeme také přeplňovaný litrový tříválec.
Chystané sportovní kupé se údajně představí už na podzim v Paříži, jeho styling přitom bude ovlivněn nejen konceptem GT z roku 2011, ale i kupé Stinger z před dvou let. Detailní informace zatím zůstávají pod pokličkou, podle všech indicií má jít, jak Angličané říkají, o „halo model“ sportovní řady GT. V hodně volném překladu tedy můžeme čekat naprostou pecku…
Zdroj: Autocar
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.