Automobilka Ford odhalila novou verzi stávajícího modelu B-Max. Ta nese označení Colour Edition a pod její kapotou najdeme litrový benzínový tříválec.
Jedná se o jednotku z řady EcoBoost, která má tři válce a poskytuje výkon 140 koňských sil. Díky tomu umí tenhle Ford zrychlit z nuly na stovku za 10,4 vteřiny a v průměru by si měl říct okolo pěti litrů na sto kilometrů. Emise CO2 pak dle měření výrobce dosahují 116 gramů na ujetý kilometr.
Provedení Colour Edition přichází s deseti různými laky karoserie a s kontrastní černou střechou. Černý lak nesou i kryty bočních zrcátek a maska chladiče. Mezi další přednosti patří 16palcová litá kola nebo nový spoiler na dveřích kufru.
Ve výbavě najdeme informační systém SYNC s pětipalcovým barevným displejem. Ford rovněž nabízí balíček Cognac, která přidává kontrastní hnědé prošití sedadel, volantu, řadící páky a speciální podlahové rohože.
"Nový B-Max Colour Edition ukazuje, že styl a praktičnost opravdu může jít ruku v ruce," poznamenal Roelant de Waard, viceprezident evropského zastoupení Fordu.
Prodej nové edice odstartuje už za několik týdnů, neboť výroba již začala v závodě Ford Craiova v Rumunsku. Cena je však zatím neznámá.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?