Automobilka Ford odhalila novou verzi stávajícího modelu B-Max. Ta nese označení Colour Edition a pod její kapotou najdeme litrový benzínový tříválec.
Jedná se o jednotku z řady EcoBoost, která má tři válce a poskytuje výkon 140 koňských sil. Díky tomu umí tenhle Ford zrychlit z nuly na stovku za 10,4 vteřiny a v průměru by si měl říct okolo pěti litrů na sto kilometrů. Emise CO2 pak dle měření výrobce dosahují 116 gramů na ujetý kilometr.
Provedení Colour Edition přichází s deseti různými laky karoserie a s kontrastní černou střechou. Černý lak nesou i kryty bočních zrcátek a maska chladiče. Mezi další přednosti patří 16palcová litá kola nebo nový spoiler na dveřích kufru.
Ve výbavě najdeme informační systém SYNC s pětipalcovým barevným displejem. Ford rovněž nabízí balíček Cognac, která přidává kontrastní hnědé prošití sedadel, volantu, řadící páky a speciální podlahové rohože.
"Nový B-Max Colour Edition ukazuje, že styl a praktičnost opravdu může jít ruku v ruce," poznamenal Roelant de Waard, viceprezident evropského zastoupení Fordu.
Prodej nové edice odstartuje už za několik týdnů, neboť výroba již začala v závodě Ford Craiova v Rumunsku. Cena je však zatím neznámá.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?