Poznat standardní Californii T od té s příplatkovým sportovním paketem nebude snadné ani pro zkušené oko. Samo Ferrari upozorňuje na masku chladiče a difuzor ve stříbrné metalíze Grigio Ferro, respektive matně černé koncovky výfuku. Ty díky upravenému potrubí vypouštějí jadrnější zvuk, který roste spolu s rychlostí. Už při nastartování je však poznat, že nesedíte v obyčejné verzi italského plnokrevníka.
Hlavním bodem balíčku Handling Speciale jsou ale upravené tlumiče s rychlejší zpětnou vazbou a tužší pružiny. Ona tuhost byla konkrétně vylepšena vpředu o 16 a vzadu dokonce o 19 procent, auto tak sice ztratilo něco z komfortu, zároveň se ale zlepšila stabilita a jízdní vlastnosti. Tomu konec konců napomáhá i rychlejší přeřazování a podřazování převodovky v režimu Sport a přepracovaná kontrola trakce F1-Trac, projevující se především lepší akcelerací na výjezdu ze zatáček.
Aby byl původ a zaměření auta vždy na očích celé posádky, je v interiéru speciální plaketa s označením modelu. Premiéru Californie T Handling Speciale bude hostit ženevský autosalon na začátku března.