Spolu s modelem FF je California T tím vůbec nejkomfortnějším Ferrari na současné automobilové mapě. Komfort jde samozřejmě ruku v ruce s výbornými jízdními vlastnostmi a silným přeplňovaným osmiválcem, přesto možná někteří zájemci o čtyřmístný kabriolet zatouží po větším množství sportovních schopností. A proto vznikl balíček Handling Speciale.
Poznat standardní Californii T od té s příplatkovým sportovním paketem nebude snadné ani pro zkušené oko. Samo Ferrari upozorňuje na masku chladiče a difuzor ve stříbrné metalíze Grigio Ferro, respektive matně černé koncovky výfuku. Ty díky upravenému potrubí vypouštějí jadrnější zvuk, který roste spolu s rychlostí. Už při nastartování je však poznat, že nesedíte v obyčejné verzi italského plnokrevníka.
Hlavním bodem balíčku Handling Speciale jsou ale upravené tlumiče s rychlejší zpětnou vazbou a tužší pružiny. Ona tuhost byla konkrétně vylepšena vpředu o 16 a vzadu dokonce o 19 procent, auto tak sice ztratilo něco z komfortu, zároveň se ale zlepšila stabilita a jízdní vlastnosti. Tomu konec konců napomáhá i rychlejší přeřazování a podřazování převodovky v režimu Sport a přepracovaná kontrola trakce F1-Trac, projevující se především lepší akcelerací na výjezdu ze zatáček.
Aby byl původ a zaměření auta vždy na očích celé posádky, je v interiéru speciální plaketa s označením modelu. Premiéru Californie T Handling Speciale bude hostit ženevský autosalon na začátku března.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.