Spolu s modelem FF je California T tím vůbec nejkomfortnějším Ferrari na současné automobilové mapě. Komfort jde samozřejmě ruku v ruce s výbornými jízdními vlastnostmi a silným přeplňovaným osmiválcem, přesto možná někteří zájemci o čtyřmístný kabriolet zatouží po větším množství sportovních schopností. A proto vznikl balíček Handling Speciale.
Poznat standardní Californii T od té s příplatkovým sportovním paketem nebude snadné ani pro zkušené oko. Samo Ferrari upozorňuje na masku chladiče a difuzor ve stříbrné metalíze Grigio Ferro, respektive matně černé koncovky výfuku. Ty díky upravenému potrubí vypouštějí jadrnější zvuk, který roste spolu s rychlostí. Už při nastartování je však poznat, že nesedíte v obyčejné verzi italského plnokrevníka.
Hlavním bodem balíčku Handling Speciale jsou ale upravené tlumiče s rychlejší zpětnou vazbou a tužší pružiny. Ona tuhost byla konkrétně vylepšena vpředu o 16 a vzadu dokonce o 19 procent, auto tak sice ztratilo něco z komfortu, zároveň se ale zlepšila stabilita a jízdní vlastnosti. Tomu konec konců napomáhá i rychlejší přeřazování a podřazování převodovky v režimu Sport a přepracovaná kontrola trakce F1-Trac, projevující se především lepší akcelerací na výjezdu ze zatáček.
Aby byl původ a zaměření auta vždy na očích celé posádky, je v interiéru speciální plaketa s označením modelu. Premiéru Californie T Handling Speciale bude hostit ženevský autosalon na začátku března.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.