Společnost Alpina vydala první video, na němž ukazuje nadcházející novou generaci sedanu B7. Ta vychází z posledního vydání BMW řady 7.
Na základě BMW řady 7 dostane nová Alpina lehce přepracovaný exteriér s jedinečným předním nárazníkem a spoilerem na víku kufru. Vůz byl také vybaven speciálními koly z lehkých slitin a sportovním duálnm výfukovým systémem.
Video neukazuje prakticky nic z kabiny, ale podle dosavadních zpráv máme očekávat kožený volant s logem Alpina, vylepšené čalounění stropu a sedadel nebo lehce odlišnou palubní desku.
Zatím není jasné, co se dostane pod kapotu, ale předchozí generace měla 4,4litrový osmiválec TwinPower Turbo, který byl naladěn na 540 koní. Spolupráce s osmistupňovou samočinnou převodovkou umožnila předešlé B7 zrychlit z 0 na 100 km/h za 4,5 sekundy.
Jestli se i vy těšíte na novou limuzínu od Alpiny, možná vás potěší zpráva, že její premiéru máme očekávat na autosalonu v Ženevě letos v březnu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?