Společnost Alpina vydala první video, na němž ukazuje nadcházející novou generaci sedanu B7. Ta vychází z posledního vydání BMW řady 7.
Na základě BMW řady 7 dostane nová Alpina lehce přepracovaný exteriér s jedinečným předním nárazníkem a spoilerem na víku kufru. Vůz byl také vybaven speciálními koly z lehkých slitin a sportovním duálnm výfukovým systémem.
Video neukazuje prakticky nic z kabiny, ale podle dosavadních zpráv máme očekávat kožený volant s logem Alpina, vylepšené čalounění stropu a sedadel nebo lehce odlišnou palubní desku.
Zatím není jasné, co se dostane pod kapotu, ale předchozí generace měla 4,4litrový osmiválec TwinPower Turbo, který byl naladěn na 540 koní. Spolupráce s osmistupňovou samočinnou převodovkou umožnila předešlé B7 zrychlit z 0 na 100 km/h za 4,5 sekundy.
Jestli se i vy těšíte na novou limuzínu od Alpiny, možná vás potěší zpráva, že její premiéru máme očekávat na autosalonu v Ženevě letos v březnu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?