Společnost Alpina vydala první video, na němž ukazuje nadcházející novou generaci sedanu B7. Ta vychází z posledního vydání BMW řady 7.
Na základě BMW řady 7 dostane nová Alpina lehce přepracovaný exteriér s jedinečným předním nárazníkem a spoilerem na víku kufru. Vůz byl také vybaven speciálními koly z lehkých slitin a sportovním duálnm výfukovým systémem.
Video neukazuje prakticky nic z kabiny, ale podle dosavadních zpráv máme očekávat kožený volant s logem Alpina, vylepšené čalounění stropu a sedadel nebo lehce odlišnou palubní desku.
Zatím není jasné, co se dostane pod kapotu, ale předchozí generace měla 4,4litrový osmiválec TwinPower Turbo, který byl naladěn na 540 koní. Spolupráce s osmistupňovou samočinnou převodovkou umožnila předešlé B7 zrychlit z 0 na 100 km/h za 4,5 sekundy.
Jestli se i vy těšíte na novou limuzínu od Alpiny, možná vás potěší zpráva, že její premiéru máme očekávat na autosalonu v Ženevě letos v březnu.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.