Dvoumístný kei roadster Honda S660 je sám o sobě jedním z nejzajímavějších automobilů na současném japonském trhu. Když ho ale obléknete do retro kabátku ve tvaru kupé, rázem je ze zajímavého ještě zajímavější.
Koncept Honda S660 Neo Classic byl vytvořen především za pomoci originálního příslušenství japonské automobilky. A i když to tak na první pohled nevypadá, v útrobách je skutečně pokračovatel modelu Beat. Konec konců stačí zamířit pod kapotu, kde je přeplňovaný tříválec o objemu 0.66 litru s výkonem 64 koní. Také interiér se shoduje s výchozím modelem, to ale není na tomto autě to zásadní.
Tím totiž je jeho stylový retro kabátek, odkazující například na typ S600. Přední části dominuje maska s kulatými světlomety, jejíž původ je v hatchbacku N-One. Chromovaná lišta v nasávacím otvoru má své dvojče v zadním nárazníku, který je díky černé barvě vizuálně propojený s oknem i kapotou motoru. Zdařilé tvarování podtrhují kulatá chromovaná zrcátka a chromovaná retro kola. Sériová výroba tohoto konceptu je bohužel ve hvězdách.
Zdroj: gas2.org
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?