Dvoumístný kei roadster Honda S660 je sám o sobě jedním z nejzajímavějších automobilů na současném japonském trhu. Když ho ale obléknete do retro kabátku ve tvaru kupé, rázem je ze zajímavého ještě zajímavější.
Koncept Honda S660 Neo Classic byl vytvořen především za pomoci originálního příslušenství japonské automobilky. A i když to tak na první pohled nevypadá, v útrobách je skutečně pokračovatel modelu Beat. Konec konců stačí zamířit pod kapotu, kde je přeplňovaný tříválec o objemu 0.66 litru s výkonem 64 koní. Také interiér se shoduje s výchozím modelem, to ale není na tomto autě to zásadní.
Tím totiž je jeho stylový retro kabátek, odkazující například na typ S600. Přední části dominuje maska s kulatými světlomety, jejíž původ je v hatchbacku N-One. Chromovaná lišta v nasávacím otvoru má své dvojče v zadním nárazníku, který je díky černé barvě vizuálně propojený s oknem i kapotou motoru. Zdařilé tvarování podtrhují kulatá chromovaná zrcátka a chromovaná retro kola. Sériová výroba tohoto konceptu je bohužel ve hvězdách.
Zdroj: gas2.org
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.