Dvoumístný kei roadster Honda S660 je sám o sobě jedním z nejzajímavějších automobilů na současném japonském trhu. Když ho ale obléknete do retro kabátku ve tvaru kupé, rázem je ze zajímavého ještě zajímavější.
Koncept Honda S660 Neo Classic byl vytvořen především za pomoci originálního příslušenství japonské automobilky. A i když to tak na první pohled nevypadá, v útrobách je skutečně pokračovatel modelu Beat. Konec konců stačí zamířit pod kapotu, kde je přeplňovaný tříválec o objemu 0.66 litru s výkonem 64 koní. Také interiér se shoduje s výchozím modelem, to ale není na tomto autě to zásadní.
Tím totiž je jeho stylový retro kabátek, odkazující například na typ S600. Přední části dominuje maska s kulatými světlomety, jejíž původ je v hatchbacku N-One. Chromovaná lišta v nasávacím otvoru má své dvojče v zadním nárazníku, který je díky černé barvě vizuálně propojený s oknem i kapotou motoru. Zdařilé tvarování podtrhují kulatá chromovaná zrcátka a chromovaná retro kola. Sériová výroba tohoto konceptu je bohužel ve hvězdách.
Zdroj: gas2.org
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?