490 koní na jednu tunu v italské zběsilosti

ar3, 20. ledna 2016, 10:25 Google+

Znovuzrozená automobilka Automobili Turismo e Sport (ATS) nám v loňském roce představila supersport s názvem 2500 GT. Ten nabízí motor V8 a výkon přesahující 640 koní. Jejich poslední výtvor tak silný sice není, to mu ale nic neubírá na jeho výjimečnosti. Spíše naopak.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
ATS Dieci je nejnovější kreac automobilky, pocházející z roku 1962

ATS Dieci je nejnovější kreac automobilky, pocházející z roku 1962 | foto: ATS

Sdílejte článek

Nejnovější počin této italské automobilky nese název Dieci. Jedná se o supersport, zaměřený na závodní okruhy. Srdce této zběsilosti, která svým designem připomíná prototypy závodní série Le Mans, tvoří pouze litrový agregát Honda. I přes svůj malý objem dosahuje tento motocyklový motor výkonu 190 koňských sil. Poměr výkon/hmotnost zde díky nízké hmotnosti vozu dosahuje hodnoty 490 koní na jednu tunu.

Vůz v sobě nezapře své závodní zacílení. Karoserie vozu je tvořena sklolaminátem, zatímco celé šasi tvoří pravá nerezová ocel. Přední i zadní zavěšení je plně nastavitelné. Výkon vozu zastavují extrémně výkonné brzdy Tarox.

Automobilka již prodala 15 kusů, přičemž již velmi brzy by se měl vůz dočkat homologace pro závodní kategorii FIA E2B Sport Prototype.

Vytisknout

Diskuze: 490 koní na jednu tunu v italské zběsilosti

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Subaru Outback

TEST Subaru Outback Geyser – unikátní kříženec kombíku, offroadu a prémiovky

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – co vše budeme testovat a zkoumat?

Škoda Kamiq Monte Carlo

TEST: Škoda Kamiq 1,0 TSI DSG Monte Carlo – definice ideálního stylového crossoveru?

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb IV 2,0 TDI 110 kW L&K – nový manažerský ideál přijíždí!

subaru brz

TEST Subaru BRZ Limited AT – je lepší volbou automat či manuál?

EcoWheel Squer mini

TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude

Subaru Crosstrek

TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?

Amarok

TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!

Subaru Forester

OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

reklama

Doporučujeme

DS 3 & DS 3 Cabrio mají po faceliftu novou přední část.

DS 3 dostal korporátní křídla, verze Performance má až 208 koní

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud